خبرگزاری کار ایران

قوامی در گفتگو با ایلنا:

دولت در برخورد با نیروهای خودسر مماشات نکند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۳۰

باید پرسید دولتی که وزارت اطلاعات را در اختیار دارد چرا در مقابل اقدامات خلاف قانون و اتفاقاتی نظیر قائله بند۳۵۰ اوین به مردم گزارش نمی‌دهد و با صراحت با این خودسری‌ها برخورد نمی‌کند؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از مماشات دولت در برخورد با نیروهای خودسر و افراطی، گفت: چنانچه دولت یک دولت مقتدر باشد که به وظایف قانونی خود عمل می‌کند، تندروها به خود اجازه چنین رفتارهایی را نخواهند داد.

حجت الاسلام ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص خودسری‌های اخیر صورت گرفته ازسوی گروههای موسوم به فشار علیه دولت و برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب گفت: این گروه‌هایی که تحت عنوان خودسر از آن‌ها نام برده می‌شود جریان سابقه‌داری هستند که از طریق یک جریان خاص سازماندهی می‌شوند.

قوامی همچنین با تاکید بر نقش دستگاه قضایی و پلیسی در برخورد با این گروه‌ها که خودسر نامیده می‌شوند، خاطرنشان کرد: چگونه است که اگر افراد دیگری غیر از این گروه‌ها اقدام به برگزاری تجمعی اعتراضی کنند به سرعت تحت پیگرد و تعقیب قرار می‌گیرند و به حبس‌های طولانی مدت محکوم می‌شوند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت‌های خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی همواره در مقابل این دسته ازجریان‌های انحرافی و غیرقانونی ضعیف عمل کرده‌اند، ادامه داد: باید پرسید دولتی که وزارت اطلاعات را در اختیار دارد چرا در مقابل این گونه اقدامات خلاف قانون و اتفاقاتی نظیر قائله بند۳۵۰ اوین به مردم گزارش نمی‌دهد و با صراحت با این خودسری‌ها برخورد نمی‌کند؟
وی مماشات دولت در برابر گروه‌های فشار را معلول ضعف دولت دانست و گفت: چنانچه دولت به وظایف قانونی خود عمل می‌کند، تندروها به خود اجازه چنین رفتارهایی را نخواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز