خبرگزاری کار ایران

لیلاز قائم مقام، جهانگیری رییس شورا و کرباسچی دبیر کل کارگزاران شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۰۱

اولین جلسه حزب با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و جلسه دوم نیز در حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد / یدالله طاهرنژاد و فرزام ترکان به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه انتخاب شدند.

در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران دبیر کل، قائم‌مقام، رییس شورا، قائم مقام رییس شورا و منشی‌های هیات رئیسه و خزانه دار مشخص شدند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از انتخاب سعید لیلاز به عنوان قائم مقام، اسحاق جهانگیری رییس شورا و ابقای غلامحسین کرباسچی به عنوان دبیر کل این حزب خبر داد.

حزب کارگزاران سازندگی که دوره جدید فعالیت‌های خود را آغاز کرده در ماه گذشته جلسات و نشست‌های خود را دنبال کرده است و در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران غلامحسین کرباسچی با رای اعضا در سمت دبیر کلی این حزب ابقا شد.

این شورا در دوره جدید فعالیت خود اولین جلسه را با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و جلسه دوم را نیز در حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار کرد.

همچنین در جلسه اخیر حزب کارگزاران اعضای شورای مرکزی برای تعیین دبیرکل جدید نشستی را برگزار کردند.

این جلسات با حضور دو سوم اعضا تشکیل می‌شود.

در این جلسه اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب انتخاب شد و بنابر تصمیم‌گیری ارکان حزب، رئیس شورای مرکزی در نقش رئیس پارلمان وظیفه آن را دارد که حکم دبیر کل را امضا و منتخب اعضا را تعیین کنند.

از آنجا که اسحاق جهانگیری در حال حاضر در دولت حسن روحانی در معاونت اول مشغول به فعالیت است و ممکن است نتواند در برخی جلسات حزب شرکت کند، اعضای شورای مرکزی محسن هاشمی بهرمانی را به عنوان نایب رئیس انتخاب کردند.

همچنین یدالله طاهرنژاد و فرزام ترکان به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه انتخاب شدند.

همچنین سعید لیلاز با پیشنهاد دبیر کل و تایید شورای مرکزی به عنوان قائم مقام دبیر کل و سید افضل موسوی به عنوان خزانه‌دار حزب انتخاب شدند.

حزب کارگزاران سازندگی قرار است این هفته جلسه استانی خود را برگزار کند. همچنین قرار است تا یک ماه آینده یک گردهم‌آیی سیاسی هم برگزار کند.

برگزاری جلسات حزب هر دوهفته یکبار وتشکیل کانون های حزبی نیز از جمله برنامه‌های این حزب است و همچنین اعضای حزب بر ضرورت راه‌اندازی روزنامه نیز تاکید کردند و قرار شد در این باره تصمیم گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز