خبرگزاری کار ایران

محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران:

کیفرخواست بابک زنجانی هنوز صادر نشده است / برای استیفای حقوق از دست رفته افراد تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۱۷

نامه لیست بدهکاران بانکی را از طریق بانک مرکزی دریافت کرده‌ایم و اعلام وصول شد.

دادستان کل کشور گفت اعلام کرد که هنوز برای بابک زنجانی کیفرخواست صادر نشده است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای درحاشیه جلسه هماهنگی ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در انجام وظایف اسلامی و قانونی خود در زمینه حقوق بشر و حقوق شهروندی اهتمام کامل را داریم افزود: در این جلسه آنچه که دادستان کل کشور در پیگیری موضوعات عامه دارد، مطرح شد که جلسه مفیدی بود.

وی گفت: دادستان کل کشور با ستاد حقوق بشر قوه قضاییه همکاری لازم را خواهد داشت نه از باب اینکه امروز غربی ها و برخی مدعیان حقوق بشر مطالبی را مطرح می کنند بلکه ما در انجام وظیفه اسلامی دینی خود در بحثحقوق بشر و حقوق شهروندی اهتمام داریم.

وی گفت: هر جا احساس کنیم که حقی از کسی به ناحق ضایع شده است تا استیفای کامل این حق تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص نامه دولت به قوه قضاییه در خصوص اسامی بدهکاران بانکی گفت: این نامه را از طریق بانک مرکزی دریافت کرده ایم و اعلام وصول شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه قوه قضاییه چه اقدامی در این خصوص خواهد کرد؟ گفت: این موضوع باید بررسی شود و همانطور که قبلاً گفتم بدهکاران بانکی چندین دسته اند.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی هم گفت: پرونده در حال رسیدگی است و قرار مجرمیت هنوز صادر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز