خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

تحریم‌ها هیچ تأثیری در روند توسعه‌ای کشور نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۵۲

با وجود دشمنی‌ها، تحریم، دیپلماسی خصمانه و غیرمنطقی اما میهن ما به برکت ولایت مطلقه فقیه در تمامی عرصه‌ها با تشخیص سره از ناسره توانسته است از سختی‌ها عبور کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تحریم‌های دشمنان هیچ تأثیری در روند توسعه‌ای کشور نداشته است، گفت: این تحریم‌ها سبب شد تا ملت کشور به رشد و توسعه بیشتر دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار " حسین سلامی " جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: دشمنان بر این تلاش هستند تا با سنگ‌اندازی و مانع تراشی، کشور را با بحران مواجه کنند، اما مسئولان و ملت آگاه ایران اسلامی با پشتکار و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کرده و با صبر و مقاومت و تلاش تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین بردند و کشور را به رشد و شکوفایی بسیار بالایی رساندند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، دشمن در بد‌ترین شرایط هم گمان نمی‌کرد، روزی این انقلاب و اسلام در ایران بتواند خاری در چشم دشمنان و سدی در برابر استکبار طلبی آنان شود، افزود: دشمنان هر چه تلاش کنند هرگز قادر نخواهند بود که در برابر آرمان‌های ملت ایران ایستادگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی همه قدرت‌های جهان و حتی کشورهایی که با هم ضد بودند، در یک برنامه از پیش تعیین شده باهم متحد شده و علیه کشورمان صف‌آرایی کردند و با ترور شخصیت‌های برجسته در نظر داشتند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

سردار سلامی گفت: اما این اقدامات شوم دشمنان نیز نتیجه‌ای نداشت و آنان هرگز نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود انقلاب ما را مبتنی بر منطق وحی ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: با وجود دشمنی‌ها، تحریم، دیپلماسی خصمانه و غیرمنطقی اما میهن ما به برکت ولایت مطلقه فقیه در تمامی عرصه‌ها با تشخیص سره از ناسره توانسته است از سختی‌ها عبور کند.

سردار سلامی رسیدن ایران به فناورهای گوناگون را نتیجه تلاش و اعتماد کشور به جوانان دانست و افزود: امروز کشور ایران اسلامی توانسته بر پایه دانسته‌ها و دانش خود به فناوری‌های روز دنیا دست پیدا کند.

وی تأکید کرد: در این راستا دشمنان از این همه شکوفای و رشد ایران در عرصه‌های مختلف در هراس است لذا با دسیسه‌سازی در بحثانرژی هسته‌ای و با ترور دانشمندان در نظر دارد تا کشور را به انزوا بکشاند.

این مسئول ادامه داد: اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایتمداری و اطاعت از فرامین ایشان هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد که به اهداف شوم خود برسند.

در این مراسم سردار علی استاد حسینی به عنوان فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز معرفی شد و از زحمات سردار بهرام حسینی مطلق تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز