خبرگزاری کار ایران

اشرف بروجردی در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطیون با منطق ماکیاولیسم می‌خواهند دولت را به زمین بزنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۱۷

موثرترین راه دفاع از دولت، استفاده از ظرفیت‌های جامعه مدنی است / توهین به رئیس جمهور، توهین به همه مردم و شعور آنهاست.

عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان اینکه افراطیون در سال‌های پیش اجازه فعالیت را به منتقدان خویش نمی‌دادند، تصریح کرد: این افراد پس اینکه کاندیدای مدنظرشان در انتخابات پیروز نشده است، حال به رای و خواست ملت تمکین نمی‌کنند و با انجام هر کاری با منطق ماکیاولیسم می‌خواهند دولت به زمین بخورد.

اشرف بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تخریب‌ها علیه رییس جمهور گفت: این تخریب‌ها از سوی یک طیف سیاسی خاص صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه منافع تخریب‌کنندگان با انتخاب و ریاست جمهوری روحانی به خطر افتاده است، اظهار داشت: افراطیون در تمام سال‌های پیش از ابرازهای قدت برای پیش بردن منافع شخصی و باندی خویش استفاده می‌کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه افراطیون در سال‌های پیش اجازه فعالیت را به منتقدان خویش نمی‌دادند، تصریح کرد: این افراد پس اینکه کاندیدای مدنظرشان در انتخابات پیروز نشده است، حال به رای و خواست ملت تمکین نمی‌کنند و با انجام هر کاری با منطق ماکیاولیسم می‌خواهند دولت به زمین بخورد.

معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات با اشاره به برخورد قوه قضائیه در سال‌های گذشته با توهین کنندگان به رییس‌جمهور، خاطرنشان کرد: باید پرسید چرا قوه قضائیه وارد صحنه نمی‌شود و اگر برخورد نمی‌کند، واکنشی نشان نمی‌دهد و تذکری به آنها نمی‌دهد.

بروجردی هدف از اقدامات تخریب‌کنندگان دولت و افراطیون را زمین گیر کردن دانست و اذعان داشت: آنها می‌خواهند از طریق تخریب کردن، موجب کاهش اعتماد مردم به دولت شوند و سعی در اعتمادسوزی دارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: توهین به رئیس جمهور، توهین به همه مردم و شعور آنهاست و باید دانست که توهین به رئیس جمهور، توهین به نظام هم است و شکست روحانی، شکست نظام است.

وی با تاکید بر اینکه افراطیون می‌خواهند با تخریب دولت زمینه را برای پیروزی در انتخابات آتی مجلس فراهم کنند، یادآور شد: البته مردم آگاه‌ هستند و این آگاهی را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد نشان دادند.

معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات با بیان اینکه موثرترین راه دفاع از دولت، استفاده از ظرفیت‌های جامعه مدنی است، ابراز داشت: دولت باید از طریق رسانه‌های مستقل، شبکه‌های اجتماعی و نهادهای مدنی که مجموعه افکار عمومی را شکل می‌دهند در برابر تخریب‌ها بایستد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز