خبرگزاری کار ایران

در منطقه سوم نیروی دریایی صورت گرفت؛

رضایت فرمانده کل ارتش از یگان ویژه عملیات و تکاوران نداجا

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۵۶

در کنار آمادگی جسمانی، دانش و تجربه می تواند بزرگترین کمک به نیروهای مسلح باشد که با تلاش و کوشش کارکنان بدست می آید.

سرلشکر صالحی با حضور در ایستگاه دریایی شهید نظافت پسابندر و اسکله این منطقه از یگان ویژه عملیات و مرزبانی دریایی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های نیروی دریایی در منطقه سوم نیروی دریایی قرار گرفت و مراتب رضایت خود را به آنها اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در صدر هیئتی بلندپایه از ایستگاه دریایی شهید نظافت و تیپ سوم تکاوران منطقه سوم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

وی ابتدا با حضور دریادار شفیعی ارشد نظامی آجا و جمعی از فرماندهان ارتش در چابهار مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه سرلشکر صالحی با حضور در ایستگاه دریایی شهید نظافت پسابندر و اسکله این منطقه از یگان ویژه عملیات و مرزبانی دریایی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای نیروی دریایی در این منطقه قرار گرفت و مراتب رضایت خود را به آنها اعلام کرد.

فرمانده کل ارتش در ادامه از توان رزمی تیپ سوم تکاوران حضرت سیدالشهدا(ع) بازدید و در دیدار با کارکنان آن گفت: آمادگی جسمانی از جمله ابزارهای موفقیت نیروهای نظامی است.

وی با ابراز رضایت از توان رزمی این تیپ افزود: در کنار آمادگی جسمانی، دانش و تجربه می تواند بزرگترین کمک به نیروهای مسلح باشد که با تلاش و کوشش کارکنان بدست می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز