خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

گردان‌های الی بیت‌المقدس گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۹۷

ملت ایران آرمان‌ها و اهداف بزرگی دارد که حفظ این آرمان‌ها و ارزش‌ها بسیار مهم است و به برکت شجره طیبه بسیج و این نهال نورانی که امام بزرگوار ایجاد کردند این آمادگی وجود دارد که در مسیر حفظ ارزش‌ها حرکت کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتحاد میان گروه‌های فلسطینی، تاکید کرد: ما از وحدت بین همه مسلمانان به ویژه آنهایی که در راه مبارزه با صهیونیسم هستند حمایت کرده و خوشحال می‌شویم.

به گزارش ایلنا، سردار نقدی پس از بازدید از گردان‌های الی بیت‌المقدس که در قالب پنج لشکر عملیاتی سپاه محمد رسول الله در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس شرکت کردند، اظهار کرد: بسیجیان آماده رزم صبح جمعه برای بیعت با امام زمان‌شان به اینجا آمدند و با حضور در نماز جمعه این بیعت را کامل می‌کنند.

وی گفت: بسیج امروز در آماده‌ترین شرایط خود قرار دارد و همان‌طور که می‌بینید امروز تهران بزرگ دارای پنج لشکر عملیاتی است که قبلا دو لشکر بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیجیان آماده و گوش به فرمان ولی امرشان هستند و هر دستوری که از ناحیه فرماندهی معظم کل قوا صادر گردد گردان‌های الی بیت‌المقدس آمادگی انجام آن را دارند و در هر ماموریتی که فرماندهی کل قوا دستور دهند شرکت می‌کنند.

نقدی اظهار کرد: گردان‌های عملیاتی ۴۸ ساعت تحت آموزش بوده و در اردوگاه‌های به سر بردند و تمرین‌های رزمی‌شان را با نمره خوبی انجام دادند و امیدواریم روز به روز آمادگی آنها توسعه یابد.

وی تاکید کرد: ملت ایران آرمان‌ها و اهداف بزرگی دارد که حفظ این آرمان‌ها و ارزش‌ها بسیار مهم است و به برکت شجره طیبه بسیج و این نهال نورانی که امام بزرگوار ایجاد کردند این آمادگی وجود دارد که در مسیر حفظ ارزش‌ها حرکت کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که نظرتان درباره اتحاد بین گروه‌های فلسطینی از جمله حماس و فتح، گفت: ‌ما همیشه از وحدت میان مسلمانان خوشحال می‌شویم به ویژه مسلمانانی که در راه مبارزه با صهیونیسم همیشه در صحنه هستند.

به گزارش ایلنا، رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس ظهر امروز با بازدید رییس بسیج مستضعفان و با حضور ۱۰ هزار بسیجی از سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز