خبرگزاری کار ایران

جلالی‌زاده در گفتگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان با اتحاد پشتوانه مردمی بیشتری کسب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۲۹

احزاب اصلاح طلب با رهنمودهای رهبران اصلاح طلب توانستند انسجام خود را به دست آورند و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به پیروزی برسند.

نماینده مجلس ششم گفت: انتخابات اخیر ریاست جمهوری یک درس آموزنده‌ای بود برای اصلاح طلبان بود که چنانچه از تشتت و تفرقه بپرهیزند پیروز میدان خواهند بود و با اتحاد، پشتوانه عمومی بیشتری را هم جلب خواهند کرد.

جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلناک در خصوص پیشنهاد اخیر رسول منتجب‌نیا مبنی بر قرار گرفتن خاتمی، عارف و هاشمی رفسنجانی در محوریت اصلاح طلبان گفت: بنا بر تجارب ملت‌های مختلف، احزاب سیاسی تنها از راه انسجام و اجماع می‌توانند در رقابتهای سیاسی و اجرای برنامه‌های خود موفق باشند.

نماینده مجلس ششم در ادامه این مطلب افزود: چنانچه به واقعیت‌های سیاسی کشورهای مختلف در دنیا توجه کنیم می‌بینیم که از احزاب کوچک و ضعیف و یا از تشکل‌های موقت انتخاباتی خبری نیست و این احزاب فراگیر قدرتمند هستند که می‌توانند در اوضاع سیاسی کشور تصمیم گیرنده باشند.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد قائم مقام حزب اعتماد ملی و با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری اظهار داشت: احزاب اصلاح طلب با رهنمودهای رهبران اصلاح طلب توانستند انسجام خود را به دست آورند و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به پیروزی برسند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: انتخابات اخیر ریاست جمهوری یک درس آموزنده‌ای بود برای اصلاح طلبان بود که چنانچه از تشتت و تفرقه بپرهیزند پیروز میدان خواهند بود و با اتحاد، پشتوانه عمومی بیشتری را هم جلب خواهند کرد.

جلالی‌زاده انصراف عارف در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را خدمتی بزرگ به جریان اصلاحات توصیف کرد و گفت: امیدوارم اصلاح‌طلبان بتوانند با حفظ وحدت و انسجام، نیروهای زبده و کارآمد خود را به مجلس بفرستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز