خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خبر داد:

افزایش ۱۰ برابری اقدامات تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی در سه سال اخیر

کد خبر : ۱۶۱۲۵۶

امسال در رژه روز ارتش فقط بخشی از توانمندی های قرارگاه پدافند هوایی به نمایش گذاشته شد و این دستاوردهاکه به دست توانمند جوانان و دانشمندان کشور شکل گرفته است اجازه هرگونه تحرکی را از دشمنان سلب کرده است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه در سه سال اخیر اقدامات تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی نسبت به گذشته افزایش داشته است گفت: در پاییز ۹۲ نسبت به همین بازه زمانی در سال ۸۹ اقدامات تاکتیکی و اخطار به هواپیماهای بیگانه افزایش ۱۰ برابری داشته است و یکی از موارد رضایت فرماندهی معظم کل قوا در حوزه کشف و شناسایی در قرارگاه پدافند هوایی است که به یاری خداوند پیشرفت محسوسی در این حوزه شاهد بوده ایم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در مراسم صبحگاه این قرارگاه ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و تبریک به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: امسال در رژه روز ارتش فقط بخشی از توانمندی های قرارگاه پدافند هوایی به نمایش گذاشته شد و این دستاوردهاکه به دست توانمند جوانان و دانشمندان کشور شکل گرفته است اجازه هرگونه تحرکی را از دشمنان سلب کرده است.

وی در پایان افزود: در دیداری که اخیرا فرمانده قرارگاه با مقام معظم رهبری داشتند، معظم له تدابیر بسیار مهمی را در رابطه با پدافند ابلاغ فرمودند که یکی از این سیاست‌ها اهتمام جدی قرارگاه در رابطه با جنگ الکترونیک و دفاع الکترونیک بود و حضرت آقا از عملکرد پدافند هوایی ابراز رضایت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز