خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بازرسی در جمع خبرنگاران:

احکام پرونده سه هزار میلیاردی در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۶۳

سازمان بازرسی کل کشور در مورد هر کار خلاف قا‌نونی ورود کرده و مسئله را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

رییس‌سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این پرسش که پایان پرونده فساد سه هزار میلیارد چه زمانی خواهد بود، گفت: در این پرونده برخی از احکام در حال اجرا هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج در حاشیه افتاح کلینیک دندانپزشکی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: سازمان بازرسی کل کشور دراین ارتباط گزارشهایی تهیه و به دادسرا ارسال کرده است، از این رو برای آخرین وضعیت این پرونده باید از دادستان سوال پرسیده شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این پرسش که پرونده یکی از شرکتهای خودروسازی به جای نضب ترمز‌ای بی‌اس ترمزی مشابه‌ای را در خودرو‌ها نصب اما قیمت ترمز‌ای بی‌اس را از مشتریان دریافت کرده است، اظهار کرد ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پایان پرونده فساد سه هزار میلیارد چه زمانی خواهد بود، گفت: در این پرونده برخی از احکام در حال اجرا هستند.

سراج در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه پرونده برخی از رؤسای بانکی که در این پرونده به عنوان متهم شناخته شده‌اند، چه زمانی رسیدگی خواهد شد و آیا قاضی رسیدگی به اتهامات آنان نیز خود شما خواهید بود، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند که پرونده این افراد توسط من یا قاضی دیگری رسیدگی شود، مهم رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده است.

خبرنگاری پرسید که آیت الله لاریجانی خواستار رسیدگی سازمان بازرسی کل کشور به مقوله زیر می‌زی در ا دارات دولتی شده است آخرین ا قدامات همکاران شما در این حوزه چیست که سراج پاسخ داد: سازمان بازرسی کل کشور در مورد هر کار خلاف قا‌نونی ورود کرده و مسئله را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اخراج زنانی که از مرخصی زایمان استفاده کرده‌اند، گفت: این طور که من شنیده‌ام بخش خصوصی این کار را کرده است وگرنه بخش دولتی حق ندارد کسی را که استخدام شده به دلیل استفاده از مرخصی زایمان اخراج کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز