خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارشد منطقه‌ی نظامی فارس و کهکیلویه و بویراحمد:

دشمن جرات تعرض به سرحدات ما را در سر هم نمی‌پروراند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۰۰

امروز به واسطه نیروی مسلح مقتدر، مستقل و دانش‌محور ایران، دشمن جرات تعرض به سرحدات ما را در سر هم نمی‌پروراند.

فرمانده ارشد منطقهٔ نظامی فارس و کهکیلویه و بویراحمدگفت: امروز به واسطه نیروی مسلح مقتدر، مستقل و دانش‌محور ایران، دشمن جرات تعرض به سرحدات ما را در سر هم نمی‌پروراند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، امیر سرتیپ حسین محمدی که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۶ فروردین در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی، در یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت افزود: اگر مدعی هستیم ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند، شعار نیست، در عمل محقق شده است.

وی با بیان این مطلب که نیروی بازدارندگی که ارتش و سپاه مدعی آن هستند، یک امر محقق شده است، افزود: نیروی نظامی وابسته نمی‌تواند بازدارنده باشد.

امیر سرتیپ محمدی ادامه داد: موشک‌های دوربرد ساخت جمهوری اسلامی توان هدف قراردادن رژیم غاصب صهیونیستی را دارد و اگر خدای ناکرده تحرکی علیه ایران اسلامی مشاهده شود، نیازی به اعزام نیرو نداریم و با تجهیزات فوق پیشرفته مقابله می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در بعد دیگر کار یعنی نیروی انسانی هم با توجه به رسالت سنگین ارتش که حراست از تمامیت ارضی و امنیت مرز‌ها خصوصا در جنوب و غرب کشور است، کار تعلیم و تربیت و آموزش نیروهای انسانی توانمند و متخصص، خصوصا در دوران صلح، از مهم‌ترین وظایف است.

امیرسرتیپ محمدی با تاکید براینکه ارتش جمهوری اسلامی، نیروی دانش‌بنیان و دانش‌محور است، گفت: برخلاف تصور عامه، خیلی از نیروهای ارتش قبل از انقلاب در صف مبارزه بوده‌اند. وی دراین خصوص شهید سپهبد قرنی را مثال زد و افزود: وجود شهدایی نظیر شهید قرنی نشان از این دارد که از ابتدا علاقه‌مندی وجود داشته، خیلی از شهدا و امرای ارتش، قبل از انقلاب در زندان بودند و بعد از پیروزی انقلاب آزاد شدند و به انقلاب پیوستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز