خبرگزاری کار ایران

فردا؛

پنجمین جشنواره سرباز جوان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۴۳

پنجمین جشنواره سرباز جوان ویژه سربازان وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور ارج نهادن به تلاش و رشادت‌های سربازان وزارت دفاع در دفاع از کشور، به همت معاونت توسعه منابع انسانی و به میزبانی سازمان صنایع دفاع و همکاری سازمان‌های تابعه وزارت دفاع برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره سرباز جوان ویژه سربازان وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فردا با حضور مسئولان وزارت دفاع در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پنجمین جشنواره سرباز جوان ویژه سربازان وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور ارج نهادن به تلاش و رشادت‌های سربازان وزارت دفاع در دفاع از کشور، به همت معاونت توسعه منابع انسانی و به میزبانی سازمان صنایع دفاع و همکاری سازمان‌های تابعه وزارت دفاع برگزار می‌شود.

دبیرخانه جشنواره، پس از بررسی پرونده و مستندات ارائه شده، ۴۵ تن از سربازان وظیفه را در محورهای " سرباز، دینداری و بصیرت "، " سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی "، " سرباز، ایثارگری و فداکاری "، " سرباز، خلاقیت و فناوری "، " سرباز، وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته "، " سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی "، " سرباز، مسئولیت‌پذیری و خانواده "، " سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغی "، " سرباز، نظم و انضباط اجتماعی "، " سرباز، ورزش و تربیت بدنی " انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهد داد و از میان آن‌ها ۸ تن را به عنوان سرباز وظیفه برتر به دبیرخانه جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح معرفی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز