خبرگزاری کار ایران

سجادی در گفت‌وگو با ایلنا:

اولین جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۹۳

در اسفندماه سال گذشته، جبهه پیروان خط امام و رهبری کمیته‌ای با عنوان کمیته اقتصاد مقاومتی تشکیل داد که این کمیته در تداوم اقتصاد مقاومتی به موضوع فرهنگ و مدیریت جهادی خواهد پرداخت و سپس نظر حمایتی خود را در قبال این سیاست‌ها اعلام خواهد کرد / قطعا کنگره جامعه اسلامی کارمندان برگزار خواهد شد و بخشی از اعضای شورای مرکزی تغییر کرده و چهره‌های جدید وارد خواهند شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل اولین جلسه شورای مرکزی این تشکل در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برگزاری جلسات شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در سال جاری گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری معمولا در هفته دو بار تشکیل جلسه می‌دهد که اولین جلسه آن در سال جاری پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌ها و مسائلی که در این جلسه مطرح می‌شود، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جبهه پیروان خط امام و رهبری پیگیری می‌شود، مباحثمرتبط با تقویت جبهه اصولگرایی و ارتباطات بیشتر میان احزاب عضو جبهه پیروان است که در این جلسه باز در این رابطه مباحثی خواهیم داشت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نامگذاری امسال به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " یادآور شد: در اسفندماه سال گذشته، جبهه پیروان خط امام و رهبری کمیته‌ای با عنوان کمیته اقتصاد مقاومتی تشکیل داد که این کمیته در تداوم اقتصاد مقاومتی به موضوع فرهنگ و مدیریت جهادی خواهد پرداخت و سپس نظر حمایتی خود را در قبال این سیاست‌ها اعلام خواهد کرد.

سجادی ادامه داد: احتمالا هفته آینده نیز من در رابطه با برنامه‌های جبهه پیروان در سال جاری نشست خبری خواهم داشت.

وی درباره دیدار اعضای جبهه پیروان با جامعیتن در سال جاری تصریح کرد: ما هرچند وقت یک بار با جامعتین دیدار می‌کنیم و اما هنوز تاکنون در سال جاری دیداری صورت نگرفته اما در حال تدوین جدولی زمانی برای دیدار با جامعتین و سایر احزاب عضو جبهه پیروان و سایر احزاب اصولگرا هستیم.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان در خصوص برگزاری کنگره این حزب اذعان داشت: قطعا کنگره جامعه اسلامی کارمندان برگزار خواهد شد و بخشی از اعضای شورای مرکزی تغییر کرده و چهره‌های جدید وارد خواهند شد.

سجادی درباره زمان برگزاری کنگره جامعه اسلامی کارمندان بیان کرد: در تلاش هستیم تا تابستان این برنامه را برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز