خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی:

اقتدار دفاعی ایران، ره صد ساله را ۳۰ ساله طی کرد

کد خبر : ۱۵۴۷۸۵

اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر استعداد و خلاقیت نخبگان و دانشمندان داخلی، توانست ظرف مدت ۳۰ سال راه صد ساله را طی کند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر استعداد و خلاقیت نخبگان و دانشمندان داخلی، توانست ظرف مدت ۳۰ سال راه صد ساله را طی کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سیدرحیم صفوی در بازدید از سازمان صنایع هوا فضا اظهار کرد: ایران توانست طی مدت ۳۰ سال، اقتدار و قدرت تهاجمی خود را به زورگویان و استکبار جهانی نشان دهد.

وی ادامه داد: هر کشوری که از نظر اقتدار نظامی در سطوح بالایی قرار داشته باشد، هیچ زورگویی نمی‌تواند آسیب یا تهدیدی به آن برساند، همانگونه که کشور ما با داشتن جوانان غیور توانسته از این منظر خود را مقتدر نشان دهد. خدا را شاکریم که رهبری شجاع و مدبر به ما عطا فرمود که نه‌تنها فرمانده کل قوا، بلکه رهبریت امت اسلامی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه دنیای امروز از نظر امنیت در بی‌ثباتی به سر می‌برد، گفت: نه دنبال جنگ می‌رویم و نه از جنگ استقبال می‌کنیم، اما مطمئنا خود را از لحاظ تجهیزات نظامی تقویت می‌کنیم تا هیچ دشمنی جرأت تهدید و تجاوز را به خود ندهد.

سرلشکر صفوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از آنجا که هر یک از صنایع این مجموعه با نام شهدا مزین شده؛ بنابراین شایسته است به مناسبت سالگرد هر یک از این عزیزان با برپایی مراسم یادبودی، از مقام شامخ آنان و خانواده‌های مکرم آن‌ها تجلیل به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز