خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به رییس‌جمهور ارائه شد؛

راهکارهای اقتصادی سازمان جوانان حزب اسلامی کار

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۶۲

سازمان جوانان حزب اسلامی کار انتقادات برخی نمایندگان مجلس را بازی‌های سیاسی دانسته، پس از حضرتعالی خواهشمندیم تا با دور بودن از سیاسی بازی‌ها هر روز بیشتر و بیشتر به فکر معیشت مردم باشید.

سازمان جوانان حزب اسلامی کار در نامه‌ای به رئیس جمهور‎ به بیان راهکارهای اقتصادی مورد نظرش پرداخت.

به گزارش ایلنا، در متن این نامه آمده است:

«بسمه تعالی

محضر محترم جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهور

سلام علیکم

پیرو میز گردهای تخصصی و کاربردی سازمان جوانان حزب اسلامی کار که به دور از سیاسی کاری و جناح‌بندی‌های چپ و راست با توجه به منافع ملی با حضور فعالین و دست‌اندرکاران دولتی و نمایندگان مجلس و اهالی رسانه برگزار می‌گردد، خروجی‌های مناسبی را بدست آورده که خدمتتان اعلام می‌گردد.

سازمان جوانان حزب اسلامی کار نکات ذیل را بعد از ساعت‌ها جلسه اقتصادی با اقتصاددانان از شما خواستار است:

- سازمان جوانان حزب اسلامی کار انتقادات برخی نمایندگان مجلس را بازی‌های سیاسی دانسته، پس از حضرتعالی خواهشمندیم تا با دور بودن از سیاسی بازی‌ها هر روز بیشتر و بیشتر به فکر معیشت مردم باشید.

- جوانان حزب اسلامی کار از شما تقاضا دارند تا با تاکید بر گسترش یارانه کالایی و استفاده از اقلام ایرانی که باعثاشتغال آفرینی جوانان شود.

- توجه ویژه به بورس اوراق مشارکت و جلوگیری از خروج سرمایه‌ها از آن و نیز نگاه ویژه و کارشناسانه به بحثیارانه‌های نقدی که به عدم بالا رفتن بی‌رویه نقدینگی بینجامد.

- ما جوانان حزب اسلامی کار کنترل بازار اقلام مصرفی با حمایت از تولید کننده و نظارت مستمر و جدی از سوی سازمان‌هایی مانند تعزیرات حکومتی را از شما خواستاریم.

- توجه ویژه به بحثنظام مالیاتی که در نهایت آن باعثخروج از اقتصاد نفتی شده و به یک اقتصاد درون گرای مولد تبدیل می‌شود.

- اهمیت دادن به صحبت‌ها و راهکارهای اقتصادی مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی که اصلی‌ترین اساس آن را می‌توان عملگرایی به آن نامید تا به دور از شعار و حرکت مقطعی مردم تاثیرات آن را در زندگی خود لمس کنند.

- در پایان دغدغه امروز ما جوانان بعد از حماسه سیاسی وضعیت معیشت مردم و منافع ملی به دور از گرایشات سیاسی و فرهنگی بوده و الحق که تلاش‌های بسیار خوب دولت در این امر ما را دلگرمی بخشیده و امیدوار کرده است.

والسلام علیکم

سازمان جوانان حزب اسلامی کار

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز