خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای؛

سپاه درگذشت پدر شهید کاوه را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۰۶

بی تردید ملت ایران برای همیشه قدردان شهدا و پدران و مادرانی است که فرزندانی مجاهد و سلحشور را برای پاسداری از دین خدا و صیانت از استقلال و آرمان های بلند کشور تربیت و به میدان‌های سترگ و پرحماسه تکلیف و تعهد فرستاده اند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای درگذشت پدر شهید گرانقدر سردار محمود کاوه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، دربخشی از این اطلاعیه آمده است: مرحوم حاج محمد کاوه از چهره‌های درخشانی بود که در میان آحاد مردم و خانواده های معظم شهدا به ایمان و عمل انقلابی شهره داشت و در معرفی این بزرگ مرد ولایت مدار همین بس که فرزندی چون شهید گرانقدر سردار خردمند و دلاور محمود کاوه - دلاور کردستان - را به جامعه اسلامی و انقلابی ایران عرضه کرد.

این اطلاعیه با طلب غفران و رضوان الهی برای مرحوم حاج محمد کاوه و فرزند برومندش شهید محمود کاوه آورده است: بی تردید ملت ایران برای همیشه قدردان شهدا و پدران و مادرانی است که فرزندانی مجاهد و سلحشور را برای پاسداری از دین خدا و صیانت از استقلال و آرمان های بلند کشور تربیت و به میدان‌های سترگ و پرحماسه تکلیف و تعهد فرستاده اند.

در پایان این اطلاعیه درس آموزی از سیره شهیدان و تربیت کنندگان آن ستارگان درخشان آسمان انقلاب اسلامی را برای آحاد ملت بویژه جوانان آینده ساز کشور الهام بخش توصیف و بر اهتمام بیشتر نسبت به فرهنگ تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدای انقلاب و دفاع مقدس تأکید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز