خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان تامین اجتماعی خبرداد:

همکاری منسجم بیمارستان میلاد برای آموزش های تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر : ۱۵۲۰۹۲

در طول هشت سال گذشته فراز و فرودهای بسیاری را به خود دیده و خوشحالم که با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، ‌این سازمان به مسیر اصلی و وظیفه ذاتی خود بازگشته و اعتماد میان بیمه شدگان و سازمان تامین اجتماعی مجددا در حال شکل گیری است.

رییس سازمان تامین اجتماعی از تفاهم نامه ای میان این سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد که طبق یکی از بندهای آن قرار شده تا بیمارستان میلاد برای آموزش‌های تخصصی به دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌محمد تقی نوربخش رضا ملک زاده طی سخنانی در دومین نشست دست اندرکاران حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی با ماهیت اجتماعی و اقتصادی حدود ۳۸ میلیون نفر بیمه شده را تحت پوشش خود دارد که در طول هشت سال گذشته فراز و فرودهای بسیاری را به خود دیده و خوشحالم که با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، ‌این سازمان به مسیر اصلی و وظیفه ذاتی خود بازگشته و اعتماد میان بیمه شدگان و سازمان تامین اجتماعی مجددا در حال شکل گیری است.

رییس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه رابطه این سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی به دو دهه قبل باز می گردد، ‌ادامه داد: در یکی دو سال اخیر قراردادی میان دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان تامین اجتماعی منعقد نشد و این همکاری مقداری مخدوش شد که با مذاکرات صورت گرفته مجدد تفاهم نامه‌ای میان دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی تدوین و در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی نیز به تصویب رسید.

وی یکی از موارد تفاهم نامه را همکاری منسجم بیمارستان میلاد به عنوان یکی از بیمارستان‌های تخصصی با دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: در این تفاهم نامه بر نقش سازمان تامین‌اجتماعی در در مسائل بالینی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه قرار گرفته است. بیمارستان میلاد نیز که تاکنون با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری مسنجمی نداشته است قرار بر این شده که در آموزش های تخصصی همکاری موثری با دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشد.

نوربخش در پایان سخنان خود ضمن اعلام آمادگی مجدد سازمان متبوع برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بالینی و علوم پایه، ‌ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها موجب اعتلای آموزشی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز