خبرگزاری کار ایران

دادگستری کل استان فارس اعلام کرد؛

صدور کیفرخواست برای ۸ مدیر و کارمند یک سازمان دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۴۶

در حال حاضر دو نفر از متهمان پرونده با صدور قرار در بازداشت بسر می‌برند و سایر متهمان نیز با دستور قضایی و تودیع وثیقه مناسب آزاد هستند

در راستای برخورد قاطع با مفاسد اداری برای ۳ مدیر سابق و ۵ نفر از کارکنان یکی از سازمان‌های دولتی فارس در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز کیفرخواست صادر شد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه دادگستری کل استان فارس چنین آمده است: این اقدام در راستای برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اداری و با هدف سالم‌سازی سازمان‌ها و نهادهای دولتی انجام شده است.

طی این کیفرخواست، سه نفر از مدیران سابق شاغل در یکی از سازمان‌های استان فارس پس از تکمیل تحقیقات در داسرای شیراز به اتهام‌های اختلاس، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، تضییع حقوق و اموال دولتی، جعل و صدور گواهی خلاف واقع، تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر دو نفر از متهمان پرونده با صدور قرار در بازداشت بسر می‌برند و سایر متهمان نیز با دستور قضایی و تودیع وثیقه مناسب آزاد هستند.

این پرونده اکنون در دادگاه جزایی شیراز در حال رسیدگی است که در صورت اثبات جرم این افراد در دادگاه و صدور حکم به محکومیت متهمان، طبق تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی مراتب در رسانه‌ها، مطبوعات و جراید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز