خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

آنچه ما را پایدار و مقاوم می‌کند پایبندی به ارزش‌های دفاع مقدس است

کد خبر : ۱۴۶۵۴۶

امروز فرهنگ و ارزش دفاع مقدس بزرگ‌ترین عامل تولید سرمایه اجتماعی و همچنین بزرگ‌ترین عامل حفظ تمام خوبی‌ها و ارزش‌های آن دوران است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس انعکاس هویت ملی ماست که ریشه در تمامی ارزش‌های بنیادین برآمده از اسلام ناب دارد و ملت ما را هویت می‌بخشد و آنچه که ما را پایدار و مقاوم می‌کند، پایبندی به ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در همایش پیشکسوتان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: اساساً حیات انسان‌ها در صورتی معنا و مفهوم دارد که در سایه تقید و پایبندی به مجموعه ارزش‌ها باشد.

وزیر دفاع ادامه داد: جنگ ما چیزی جز جنگ دو هویت نبود؛ یکی هویت انسانی برآمده از ارزش‌های دینی و دیگری هویت انسانی متکی بر مادیات.

دهقان با بیان اینکه «پیشکسوتان دفاع مقدس نمادی از تجلی همین ارزش‌ها هستند»، افزود: امروز فرهنگ و ارزش دفاع مقدس بزرگ‌ترین عامل تولید سرمایه اجتماعی و همچنین بزرگ‌ترین عامل حفظ تمام خوبی‌ها و ارزش‌های آن دوران است و از سوی دیگر حیات‌بخش و الهام‌بخش جامعه و مایه عزت و افتخار و تداوم حیات جامعه ما همین ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی در پایان با اشاره به اینکه «پیشکسوتان حامل تمامی ارزش‌های دوران دفاع مقدس هستند»، اظهار کرد: ‌از سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خواسته شده که فضای حضور مؤثر پیشکسوتان را در همه صحنه‌ها فراهم و از تمامی ظرفیت‌های‌ آن‌ها استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز