خبرگزاری کار ایران

سردار رمضان شریف:

در آینده نزدیک اخبار افتخار آمیزی از رزمایش‌های سپاه اعلام می شود

کد خبر : ۱۴۵۴۸۲

برگزاری رزمایش از گزینه ‌های مسلم و ثابت سالانه سپاه در عرصه آمادگی های یگانی بوده و رسانه ای شدن آن در چارچوب سیاستهای دفاعی کشور و با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح انجام می‌پذیرد.

سردار رمضان شریف گفت: رزمایش های سپاه طبق برنامه های یگانی به پیش رفته و در طول سال انجام پذیرفته و می پذیرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه رزمایش های تخصصی و یگانی از برنامه های ثابت سالانه سپاه است، اظهار داشت: رزمایش های سپاه در چار چوب برنامه های ابلاغی سالانه و با جدول زمانبندی مشخص معمولا به دو صورت تخصصی و نیز مشترک نیرویی در طول سال ۹۲ انجام پذیرفته و تا پایان سال نیز تکمیل و به اتمام می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس سیاستها و تدابیر مورد نظر، تعداد اندکی از رزمایش‌های سپاه، بنا به ضرورت و با پیوست‌های رسانه‌ای پیش بینی شده با پوشش خبری همراه است که غالبا این گونه رزمایش ها شامل برنامه‌های مشترک بین نیروهای سه گانه دریایی، زمینی و هوا فضای سپاه و نیز بسیج می‌گردد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برگزاری رزمایش از جمله برنامه‌های سپاه و بسیج برای حفظ و ارتقای آمادگی‌های همه جانبه دفاعی است، تصریح کرد: برگزاری رزمایش از گزینه ‌های مسلم و ثابت سالانه سپاه در عرصه آمادگی های یگانی بوده و رسانه ای شدن آن در چارچوب سیاستهای دفاعی کشور و با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح انجام می‌پذیرد.

شریف در پایان با رد برخی گمانه زنی‌های رسانه ای تاکید کرد: در آینده نزدیک اخبار افتخار آمیزی از رزمایش‌های سپاه به آگاهی ملت شریف ایران و افکار عمومی جهانیان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز