خبرگزاری کار ایران

فقیهی در گفت و گو با ایلنا:

امیدواریم ظرف ساعات آینده " انتخاب " رفع فیلتر شود

کد خبر : ۱۴۲۹۱۱

گویا مقامات قضایی با دیگر سایت هایی که این خبر را منتشر کرده بودند به شکل شفاهی تماس گرفتند و درخواست حذف این خبر را داشتند که در مورد ما سایت انتخاب بدون اعلام قبلی فیلتر شد.

سایت تحلیلی - خبری «انتخاب» از دسترس مخاطبان خارج و به تأیید مدیرمسوول آن «فیلتر» شد.

مصطفی فقیهی مدیرمسوول سایت «انتخاب» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام فیلتر شدن این سایت اظهار کرد: شب یکشنبه از پشتیبانی سایت به من اطلاع دادند که شعبه ۱۲ دستور فیلتر شدن سایت را داده است.

وی افزود: برای همین دیروز من به دادگاه رفتم و متوجه شدم که این کار با اعلام جرم دادستان با عنوان نشر اکاذیب و توهین به نهادها انجام گرفته است. بنده در دادگاه در دفاع از خود عنوان کردم که منبع این خبر سایت انتخاب نبوده و سایت های دیگری نیز این خبر را زده اند.

مدیرمسوول سایت «انتخاب» با اشاره به اینکه بنده به شخصه محتوای نامه زیباکلام خطاب به شریعتمداری زا نمی پسندم، گفت: من طی روزهای گذشته عمل چشم داشتم و در روز انتشار خبر نیز به محل کارم نرفته بودم، چراکه در این صورت اجازه انتشار این خبر را نمی دادم. حتی به دلیل عمل چشم خود هم اکنون هم با تجویز پزشک امکان مطالعه سایت را ندارم.

وی افزود: گویا مقامات قضایی با دیگر سایت هایی که این خبر را منتشر کرده بودند به شکل شفاهی تماس گرفتند و درخواست حذف این خبر را داشتند که در مورد ما سایت انتخاب بدون اعلام قبلی فیلتر شد.

فقیهی با اشاره به اینکه امروز هم من به دادگاه رسیدگی کننده به این مساله مراجعه کردم، گفت: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته ظرف ساعات آینده و یا ظرف امروز و فردا سایت انتخاب رفع فیلتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز