خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام صدیقی در جمع کارکنان نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش یک تنه در برابر همه کشور‌ها ایستاد

کد خبر : ۱۴۱۶۶۱

ایمان، اصالت، توکل و اعتقادات شما باعثشد تا بتوانید با دشمن درافتاده و اجازه ندهید تا حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به تاراج رود.

امام جمعه موقت تهران گفت: نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس یک تنه در برابر همه کشورهای دیگر ایستاد و دنیا را به زانو درآورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز شنبه در مراسمی که به مناسبت ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام(ره) به ایران و آغاز دهه فجر با حضور امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام ولی الله صبری رییس اداره عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و مسئولان ارشد نهاجا برگزار شد، گفت: شما آبی پوشان و آسمانی‌های نیروی هوایی ارتش پیشگام و پیشاهنگ بودن خود را در با پیوستن به امام(ره) ثابت کرده و اینگونه پایه‌های سست طاغوت را متزلزل کردید.

وی که در مسجد النبی(ص) ستاد نهاجا سخن می‌گفت، ادامه داد: شما کارکنان نیروی هوایی ارتش همواره نشان داده‌اید که جز اولین‌ها بوده‌اید، بنابراین باید همیشه آمادگی اولین بودن را داشته باشید.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به حملات متعدد خلبانان نیروی هوایی ارتش به مواضع نیروی‌های عراقی در آغازین روزهای هشت سال جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: شما هشت سال با شرق و غرب مصاف کردید و افتخار آفریدید.

وی افزود: در آن زمان شما در نیروی هوایی ارتش یک تنه در برابر همه کشورهای دیگر ایستادید و دنیا را به زانو درآوردید.

صدیقی تصریح کرد: ایمان، اصالت، توکل و اعتقادات شما باعثشد تا بتوانید با دشمن درافتاده و اجازه ندهید تا حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به تاراج رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز