خبرگزاری کار ایران

سجادی به ایلنا خبر داد؛

برگزاری همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری؛ اول اسفند ماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۷۷

ما در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای کنگره جامعه اسلامی کارمندان هستیم و قصد داریم تا در این کنگره شورای مرکزی خودمان را ترمیم کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری در اول اسفندماه خبر داد و گفت: ما در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای کنگره جامعه اسلامی کارمندان هستیم و قصد داریم تا در این کنگره شورای مرکزی خودمان را ترمیم کنیم.

کمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پیروان خط امام و رهبری قصدی مبنی بر برگزاری همایش یا کنگره دارد، گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری همایشی در اول اسفند ماه با حضور دبیران کل، اعضای شورای مرکزی و دبیران استان احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار خواهد کرد.

وی در خصوص دیگر اقدامات جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز اظهار داشت: ما برای تجمیع اصولگرایان و رسیدن به وحدت در انتخابات مجلس دهم تصمیم گرفته‌ایم با نیروهای اصولگرا وارد گفت‌وگو و مذاکره شویم، البته اولین دیدار با جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شروع می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه تاکید کرد: در این دیدار نظر بزرگان جامعتین را دریافت و این دیدگاه‌ها را در دستورکار خود قرار خواهیم داد، البته هنوز زمان این دیدار مشخص نشده است.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره لایحه احزاب اظهارنظر خواهد کرد، اذعان داشت: تاکنون احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال بررسی و مطالعه این لایحه هستند و به نظر واحدی نرسیده‌اند و هرگاه به جمع‌بندی برسیم، آن را اعلام خواهیم کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در خصوص کنگره حزب متبوعش نیز خاطرنشان کرد: ما در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای کنگره جامعه اسلامی کارمندان هستیم و قصد داریم تا در این کنگره شورای مرکزی خودمان را ترمیم کنیم.

وی در خصوص زمان برگزاری این کنگره گفت: زمان این کنگره هنوز مشخص نشده است، اما احتمال دارد این کنگره به سال آتی موکول شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز