خبرگزاری کار ایران

پاسخ سرلشکر جعفری به اظهارات جان کری:

آمریکا هرگز قدرت درک دامنه‌های توان تهاجمی ایران را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۲۱

بیش از این با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید / آمریکا و قدرت‌های نظامی وابسته به او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند

فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدید و ادعاهای یک مقام آمریکایی هشدار داد: شما هرگز قدرت درک دامنه‌های توان تهاجمی جمهوری اسلامی ایران را نخواهید داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بازدید از توانمندی‌های دانشگاه جامع امام حسین(ع) در واکنش به تهدید و ادعاهای وزیر خارجه آمریکا مبنی براستفاده از گزینه نظامی علیه ایران اظهار داشت: آقای کری این را بداند نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رویای مردان مومن و انقلابی در سراسر جهان است. تهدیدات شما برای مردم انقلابی ما بهترین فرصت هاست. پیشوایان اسلام سال‌ها است ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت ساز آماده کرده‌اند. بعید می‌دانم مردان عاقل شما اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشت ساز قرار می‌گیرد، گزینه مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند.

وی افزود: ما می‌دانیم شما بدهکار‌ترین کشور جهان هستید. و همه می‌دانند ناتوانی شما در حل مسایل و مشکلات اقتصادیتان آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند. خورشید تمدن امپریالیستی شما به مغرب خود نزدیک شده است. بیش از این با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا و قدرت‌های نظامی وابسته به او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند، خطاب به مقامات جنگ طلب آمریکایی تصریح کرد: اگر شما تخصص و فهم مسایل نظامی یا امنیتی را ندارید، از کار‌شناسان مجرب خود بپرسید آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عملی کردن گزینه نظامی علیه ایران را دارد؟

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعاتی که به ما می‌رسد هم کار‌شناسان سیاسی و هم صاحب نظران امنیتی آمریکا، گزینه نظامی را برای ایران تنها مناسب روی میز ماندن می‌دانند! ولی استفاده از آن را در عمل به صلاح امنیت ملی آمریکا نمی‌دانند و هشدارهای خود در این رابطه را به مسئولین آمریکا بار‌ها داده‌اند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ایران و ایرانی از تهدید خارجی نمی‌هراسد، بلکه به گواهی حوادثتاریخی پس از انقلاب آن را عامل انسجام جامعه مومن، انقلابی و غیرتمند ایران و متحدین انقلابی‌اش در سراسر جهان می‌داند، گفت: به آمریکایی‌ها توصیه می‌کنم اعتبار کلامتان را متناسب توانمندی‌های خود و طرف مقابلتان خرج کنید و بیش از این خود را مورد تمسخر جامعه غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

وی در پایان با طرح این سوال که آیا می‌دانید چندهزار مسلمان انقلابی که دل در گروی انقلاب اسلامی داشته و به حقانیت آن ایمان آورده‌اند در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به صحنه عمل بیاورید؟ توصیه کرد: اگر نمی‌دانید بیاندیشید یا تحقیق کنید و یا لااقل تا زمانی که قرار است منتظر حکم عقل عاقلان خود بنشینید از به کار گیری این عبارت مضحک و بدون پشتوانه خرد و اندیشه ورزی پرهیز نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز