خبرگزاری کار ایران

وزیرکشور دولت اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا:

رابط انتخاباتی خاتمی و عارف نیستم / اصلاح‌طلبان به موقع فعال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۲

حتما اصلاح طلبان در زمان خود و وقتی که فضا به سمت انتخابات برود، به شکل جدی و منطقی فعال خواهند شد.

وزیرکشور دولت اصلاحات تاکید کرد: هیچ گروهی از هم اکنون لیست انتخاباتی تهیه نمی‌کند بنابراین به نظر می‌رسد چنین اخباری از سوی افرادی که خودشان فعالیت‌های محدود انتخاباتی را آغاز کرده‌اند، مطرح می‌شود.

عبدالواحد موسوی لاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر تلاش وی برای متقاعد کردن عارف به منظور کاندیدا نشدن در انتخابات مجلس از تهران ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: مجلس نهم هنوز سرپا است و حتی به نیمه دوم هم نرسیده است؛ بنابراین صحبت از این حرف‌ها هنوز زود است.

وی انتشار چنین اخباری را صرفا گمانه زنی توصیف کرد و گفت: هیچ گروهی از هم اکنون لیست انتخاباتی تهیه نمی‌کند، بنابراین به نظر می‌رسد چنین اخباری از سوی افرادی که خودشان فعالیت‌های محدود انتخاباتی را آغاز کرده‌اند، مطرح می‌شود.

وزیر کشور دولت اصلاحات همچنین با تاکید بر اینکه حتما اصلاح طلبان در زمان خود و وقتی که فضا به سمت انتخابات برود، به شکل جدی و منطقی فعال خواهند شد، تصریح کرد: به هر حال انتخابات در کشور ما برای گروه‌های سیاسی امر مهمی محسوب می‌شود و نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود، اما بعید می‌دانم کسی برای حدود دو سال و نیم آینده از هم اکنون فعالیت جدی داشته باشد. مگر اینکه افرادی که هم اکنون در مجلس هستند؛ برای اینکه کرسی مجلس را از دست ندهند، از هم اکنون کارهایی را آغاز کرده باشند.

گفتنی است؛ پیش از این برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند که در جلسه‌ای اصلاح طلبان از محمد خاتمی خواسته بودند با محمد رضا عارف صحبت شود تا وی از کاندیداتوری و ارائه لیست مستقل در تهران منصرف شود.

این رسانه‌ها مدعی شده بودند که در این جلسه گفته شده اگر عارف را متقاعد کنیم در یزد کاندیدا شود هم وارد مجلس می‌شود و هم لیست اصلاح طلبان متشتت نمی‌شود و همچنین در این جلسه پیشنهاد شده موسوی لاری رابط انتخاباتی خاتمی و عارف باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز