خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

مسلمانان واقعی هیچگاه از تفرقه و اختلاف سخن نمی گویند

کد خبر : ۱۳۷۸۷۵

طاغوت‌ها برای کودتا مردم را جمع می کنند و پس از آن‌که حکومت را گرفتند برای مردم نقشی قایل نمی‌شوند که متاسفانه امروز برخی در کشور چنین تفکری دارند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دین اسلام منادی وحدت بین مسلمانان و حتی بین تمام ادیان توحیدی است و دامنه وحدت اسلام تا خارج از مسلمانان می باشد و بی شک مسلمانان واقعی هیچگاه از تفرقه و اختلاف سخن نمی گویند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ سردار بسیجی محمدرضا نقدی در مجمع عالی بسیج استان گلستان که با حضور برخی مسوولین استانی و نخبگان اقشار تخصصی بسیج برگزار شد، با بیان این‌که «هیچ اهل سنتی؛ یزید، حجاج بن یوسف و… را تقدیس نمی کند» اظهار کرد: ائمه اطهار علیهم السلام بر محبت و همدلی با اهل تسنن تاکید نموده و امامان اهل سنت نیز در مکتب اهل بیت تلمذ کرده اند.

وی اسراییل، امریکا و انگلیس را مرکزیت عوامل تفرقه در بین مسلمانان خواند و افزود: آن‌هایی که شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی ایران را قطع می‌کنند برای تفرقه‌افکنی از گروه‌های تروریستی و تفرقهافکن، حمایت کرده و حتی برای آن‌ها امکانات رسانه‌ای را فراهم و در سایر زمینه‌ها پشتیبانی می‌کنند.

وی تفرقه را خاص طاغوت‌ها برای حاکمیت بر مردم دانست و تاکید کرد: طاغوت‌ها برای کودتا مردم را جمع می کنند و پس از آن‌که حکومت را گرفتند برای مردم نقشی قایل نمی‌شوند که متاسفانه امروز برخی در کشور چنین تفکری دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را یکی از نماد های وحدت برای حضور احاد جامعه در صحنه مورد نیاز انقلاب خواند و تصریح کرد: حضور بسیج در صحنه برای حاکمیت اسلام در جامعه است و مهم ترین وظیفه امروز بسیج طبق نظر ولایت پیشرفت انقلاب اسلامی با استحکام ساخت داخلی نظام می باشد.

وی با بیان این‌که «متاسفانه امروز بیشترین فضای کشور درباره مذاکرات و دیپلماسی است» ادامه داد: جامعه‌ای می تواند برای تشکیل تمدن اسلامی تلاش کند که از مفاسد و مشکلات خالی باشد.

وی بر فعالیت و برنامه‌ریزی بومی برای حل مشکلات تاکید و خاطرنشان کرد: بدون مشارکت مردم هیچ دولتی نمی تواند مشکلات را حل کند؛ چراکه باید در کوچکترین زوایای جامعه فعالیت شود و دولت و مردم هریک در سطح مشخص نقش‌آفرین هستند.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خویش هدایت پایان نامه‌های دانشجویی در هر استان را برای حل مشکلات آن استان یادآور شد و اظهار کرد: لازم است کتابِ صورت مسایل و مشکلات هر استان همراه با سوالات و حامیان اجرایی آن تدوین و در ابتدای سال تحصیلی به دانشگاه‌ها ارایه شود و حتی حوزه‌های علمیه نیز برای حل مشکلاتی همچون مقابله با اعتیاد، ترویج فرهنگ کار و… وارد شوند.

وی فلسفه تشکیل مجمع عالی بسیج را وحدت نظر و عزم و اراده بومی برای حل مشکلات عنوان و بیان کرد: مشکلات بومی در استان توسط نخبگان دلسوز استانی حل می شود نه فقط برنامه‌های ملی. ضمانت اجرای تصمیمات در این مجامع، عزم و اراده متحد و یکسان توسط اعضاء می‌باشد و همین نقش اساسی نخبگان بسیج در استحکام ساخت داخلی نظام است.

وی بسیج را از ورود به مسایل زودگذر سیاسی منع و تاکید کرد: بیانیه مجمع بسیج به عنوان میثاق مشترک، سبب ترویج گفتمان ولایت در جامعه می شود و با این انسجام می‌توان شعارها را به عمل تبدیل کرد و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود بیانات ولایت را، راهِ میانبُر برای حل مشکلات و دستیابی به جامعه و تمدن اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز مهمترین خواسته ولایت، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است؛ چراکه امریکای مستکبر مانند گرگ، بوی توحش و جنایت دارد و حتی اگر ضعیف هم بشود از دشمنی دست بر نمی‌دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز