خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا:

وحدت در میان اصولگرایان بسیار بعید است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۰۵

باید از آقای تقوی باید پرسید که چرا از رئوفیان که ۲۰ سال قائم مقام و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان بوده که اتفاقا ایشان هم در آن عضویت داشته در این جلسات دعوت نکرده است.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: وقتی وحدت اصولگرایان با محوریت آیت الله مهدوی کنی - که تمامی اصولگرایان او را به عنوان چهره‌ای که می‌تواند در ایجاد وحدت در میان اصولگرایان بسیار تاثیرگذار باشد می‌شناسند - حاصل نشد قطعا با روشی که برخی از آقایان در پیش گرفته‌اند ایجاد وحدت در بین اصولگرایان بسیار بعید به نظر می‌رسد.

ابولقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، به جلساتی که اخیرا با محوریت حجت الاسلام رضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به منظور وحدت بخشیدن به اصولگرایان برگزار شده دعوت نشده است، گفت: از آقای تقوی باید پرسید که چرا از رئوفیان که ۲۰ سال قائم مقام و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان بوده که اتفاقا ایشان هم در آن عضویت داشته در این جلسات دعوت نکرده است.

دبیرکل حزب ایران زمین در ادامه افزود: این در حالی است که حزب اسلامی ایران زمین امروز یکی از احزاب مطرح در کشور است و این حزب از احزابی است که خود دولت و وزارت کشور و سایر افراد گروه‌های سیاسی این حزب را به خوبی می‌شناسند و کسی که امروز به عنوان دبیرکل این حزب فعالیت می‌کند از سال ۶۵ از موسسین جامعه اسلامی فرهنگیان بوده که آقای تقوی هم عضو شورای مرکزی آن بوده است.

وی ضمن ناتوان خواندن برگزاری چنین جلساتی آن هم بدون دعوت از همه احزاب و تشکل‌های اصولگرا در ایجاد وحدت در میان اصولگرایان خاطرنشان کرد: وقتی این وحدت با محوریت آیت الله مهدوی کنی - که تمامی اصولگرایان او را به عنوان چهره‌ای که می‌تواند در ایجاد وحدت در میان اصولگرایان بسیار تاثیرگذار باشد می‌شناسند - حاصل نشد قطعا با روشی که برخی از آقایان در پیش گرفته‌اند ایجاد وحدت در بین اصولگرایان بسیار بعیدبه نظر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز