خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

وحدت رویه رویکرد اطلاح‌طلبان در انتخابات آتی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۵

قرار بر این است که برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، در طیف اصلاح طلبان سازو کاری برای لحاظ کردن نظرات طیف‌های مختلف در نظر گرفته شود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکید بر اینکه ما نگاه اصلاح‌طلبان به انتخابات مجلس، نگاهی جناحی و خطی نیست، تصریح کرد: اصلاح طلبان با در نظر گرفتن منافع ملی و جمعی در انتخابات آینده مجلس به اصولگرایان معتدل و نیز افرادی که در طیف اصلاح طلبان حضور ندارند اما نزدیک به اصلاح طلبان هستند و در چارچوب منافع و وحدت ملی حرکت می‌کنند نیز نظر دارند.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پیش بینی خود از رویکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس، ضمن زود هنگام دانستن بحثهای انتخاباتی اظهار داشت: با توجه به سازوکارهایی که اصلاح‌طلبان از چندین سال پیش در پیش داشته‌اند هدف این است که در مورد مسائل مختلف و از جمله انتخابات با وحدت رویه پیش بروند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در توضیح این مطلب افزود: قرار بر این است که برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، در طیف اصلاح طلبان سازوکاری برای لحاظ کردن نظرات طیف‌های مختلف در نظر گرفته شود.

وی همچنین در واکنش به برخی اخبار مبنی بر اینکه آیا دو طیف کارگزاران و اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس قرار است فهرست واحدی داشته باشند یا خیر، گفت: این دو نهاد در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای مشورتی اصلاح طلبان کاملا هماهنگ با هم به پیش می‌روند و ساز و کار اصلاح طلبان را مشخص می‌کنند.

حکیمی‌پور با تاکید بر اینکه ما نگاه اصلاح‌طلبان به انتخابات مجلس جناحی و خطی نیست، تصریح کرد: اصلاح طلبان با در نظر گرفتن منافع ملی و جمعی در انتخابات آینده مجلس به اصولگرایان معتدل و نیز افرادی که در طیف اصلاح طلبان حضور ندارند اما نزدیک به اصلاح طلبان هستند و در چارچوب منافع و وحدت ملی حرکت می‌کنند نیز نظر دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز