خبرگزاری کار ایران

جزییات نشست دو روزه استانداران سراسر کشور ‎

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۱

در نشست فردا بعداز ظهر استانداران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور حضور خواهد داشت و رحمانی فضلی وزیر کشور جمع‌بندی نهایی را از این نشست دو روزه ارائه خواهد کرد.

گردهمایی استانداران سراسر کشور به مدت دو روز در سالن جلسات پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این گردهمایی دو روزه که با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان آغاز شد، در روز اول در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که در نوبت صبح روز سه‌شنبه پس از سخنرانی وزیر کشور و رییس‌جمهور، نوبخت سخنگوی دولت و طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی و انصاری استاندار زنجان سخنرانی می‌کنند.

همچنین در نوبت بعدازظهر اولین روز گردهمایی استانداران سراسر کشور محمدعلی نجفی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، چیت‌چیان وزیر نیرو، رزم حسینی استاندار کرمان، مقیمی استاندار استان مرکزی سخنرانی خواهند کرد.

در برنامه فردا - یچهارشنبه - گردهمایی استانداران سراسر کشور حمید آخوندی وزیر راه و شهرسازی درباره مباحثی از جمله مسکن مهر سخنانی را ارائه خواهد کرد و سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی درباره مباحثمرتبط با امور انتظامی و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص موضوعات مربوط به پدافند غیرعامل صحبت می‌کند.

همچنین در نشست فردا بعداز ظهر استانداران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور حضور خواهد داشت و رحمانی فضلی وزیر کشور جمع‌بندی نهایی را از این نشست دو روزه ارائه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز