خبرگزاری کار ایران

راه چمنی در نشست مشترک دولت و احزاب:

یک روز به عنوان روز احزاب نامگذاری شود

کد خبر : ۱۳۳۸۵۴

صدا‌و سیما میز‌گردهای بسیاری تشکیل می‌دهد، و‌لی چرا در این میز گرد‌ها هیچوقت از نمایندگان احزاب به عنوان کار‌شناس اجازه ورود داده نمی‌شود‌.

دبیر‌کل حزب وحدت و همکاری اسلامی پیشنهاد انتخاب یک روز به عنوان روز احزاب را داد.
به گزارش ‌خبرنگار‌ایلنا، ‌محمد‌رضا راه چمنی در در نشست مشترک دولت و ازحاب که امروز - شنبه - در وزارت کشور برگزار شد، ‌گفت‌: ‌متاسفانه در کشور مسئله حزب‌گریزی وجود دارد و افراد از عضویت در احزاب گریزان هستند.
دبیر‌کل حزب وحدت و همکاری اسلامی ادامه داد: وزارت‌کشور می‌تواند با ‌یک بخشنامه و دستور بسیاری از مسائلی را که منتهی به حزب گریزی در کشور وجود دارد را تغییر دهد. ‌به طور مثال معاون اول ریا‌ست جمهوری می‌تواند با صدور یک بخشنامه سراسری به ارگانهای دولتی دستور دهد تا آن‌ها شرایط را برای فعالیت حزبی فراهم کند ‌یا وزیر‌کشور با یک دستور می‌تواند به نیروی انتظامی فرمان دهد تا احزاب برای فعالیت نیازی به مجوز اماکن نداشته باشند.
وی با انتقاد از صدا و سیما در خصوص نحوه ارتباط با احزاب یادآور شد: ‌صدا‌و سیما میز‌گردهای بسیاری تشکیل می‌دهد، و‌لی چرا در این میز گرد‌ها هیچوقت از نمایندگان احزاب به عنوان کار‌شناس اجازه ورود داده نمی‌شود‌. ‌زمانی که‌ یک رسانه اخبار احزاب را پوشش ندهند نمی‌توان انتظار رشد یک حزب را داشت.
راه چمنی با پیشنهاد انتخاب یک روز به عنوان روز احزاب گفت‌: من پیشنهاد می‌کنم تا این جلسات ادامه یابند و درکنار آن با انتخاب آن روزی به نام روز احزاب در ان روز با مقام معظم ر هبری و سران قوا دیدار داشته باشیم تا فرهنگ تحزب گسترش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز