خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم در گفت وگو با ایلنا:

دولت سابق در میان مردم و گروه‌های سیاسی اقبالی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۵

اصولگرایان با ائتلاف با احمدی‌نژاد شکست خود را محتمل‌تر می‌کنند / بازگشت به سیاست احمدی‌نژاد منوط به پاسخگویی به افکار عمومی است / مشکل اصلی اصولگریان عدم وجود ساختار تشکیلاتی و رهبری منسجم است / احمدی‌نژاد تحزب را نفی می‌کرد و در آخر نیز خانه احزاب را بست.

دبیرکل حزب سبز گفت: مشکل اصلی اصولگریان عدم وجود ساختار تشکیلاتی و رهبری منسجم است که این مسئله در زمان انتخابات تشدید خواهد شد.

محمد کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ائتلاف اصولگرایان با یکدیگر گفت: ائتلاف میان اصولگرایان از ضروریاتی است که باید در دستور کار این جریان سیاسی قرار بگیرد و گرنه در صورت عدم اجماع و ائتلاف شانس آن‌ها برای پیروزی در انتخابات مجلس از بین می‌رود.

وی در خصوص آنچه فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در افکار عمومی تعبیر شده است، گفت: با توجه به اینکه آقای احمدی‌نژاد بعد از ۸ سال ریاست جمهوری سوالات بزرگی در میان ملت ایجاد کرده است، باید قبل از حضور در انتخابات به این سوالات به مردم پاسخگو باشد تا ذهنیت مردم نسبت به ایشان روشن شود.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی بازگشت به سیاست احمدی‌نژاد را منوط به پاسخگویی به افکار عمومی دانست و ادامه داد: ابهامات درباره ایشان و افراد نزدیک به وی و عملکردشان بالاخص در چهار سال دوم هنوز در میان خیلی از مردم و همچنین فعالان سیاسی پاسخ داده نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایشان دیگر نمی‌تواند در قامت رئیس جمهور به کار سیاسی ادامه دهد، به نظر می‌رسد که می‌خواهد حزب و گروه سیاسی تشکیل دهد که این مسئله نیز با حرف‌هایشان در تضاد است، چرا که ایشان تحزب را نفی می‌کرد و به مقابله با احزاب پرداخت و در آخر نیز خانه احزاب را بست.

کنعانی مقدم فعالیت‌های احمدی‌نژاد را به دلیل تحت تأثیر قرار دادن اتهاماتی که متوجه وی است دانست و افزود: ایشان دادگاهی را در پیش دارد که یک جلسه آن را نرفته‌اند و می‌خواهند با کارهایی از این قبیل افکار عمومی را منحرف کنند.

دبیر کل حزب سبز با بیان اینکه احمدی‌نژاد و مشایی پایگاهی در میان مردم ندارند، خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری گذشته نشان داد دولت سابق نه در میان مردم و نه در میان گروه‌های سیاسی اقبالی ندارند و دیگر نمی‌توان وی را فردی موثر در عرصه سیاست دانست.

وی درپاسخ به این سوال که احتمال ائتلاف احمدی‌نژاد با اصولگرایان را به چه میزان می‌دانید، گفت: فکر می‌کنم ائتلاف میان اصولگریان و احمدی‌نژاد شکل نمی‌گیرد، چرا که احمدی‌نژاد خود را اصولگرا نمی‌دانست و همچنین اصولگرایان نیز با ائتلاف با احمدی‌نژاد شکست خود را محتمل‌تر می‌کنند.

کنعانی مقدم تأکید کرد: مشکل اصلی اصولگریان عدم وجود ساختار تشکیلاتی و رهبری منسجم است که این مسئله در زمان انتخابات تشدید خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز