خبرگزاری کار ایران

هفتمین جلسه رسیدگی به اختلاس از بیمه‌ایران: / ۹ /

وکیل «س. ن»: موکلم از غیر قانونی بودن چک‌ها بی‌اطلاع بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۶

اتهام موکل من مبنی بر معاونت در اختلاس در شعبه ۷۶ به ۸ میلیون تومان تخفیف یافت و در شعبه ۳۹ نقض و به پولشویی تبدیل شد.

وکیل «س. ن» با بیان اینکه همسر موکلم چک‌های نقد شده را به «ب. ک» تحویل می‌داد و همسر وی نیز سر همین چک‌ها محکومیت قطعی پیدا کرده است. بنابراین به دلیل عدم اطلاع موکلم از غیرقانونی بودن چک‌ها تقاضای صدور رأی برائت برای وی را دارم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، عبداللهی‌فر وکیل(س. ن) که متهم به معاونت در اختلاس شبکه‌ای به واسطه وصول ۲۲ فقره چک به مبلغ جمعا یک میلیارد و ۲۱۸ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ ریال است به نیابت از موکل خود در جایگاه حاضر شد و در‌آخرین دفاعیات خود دلیل عدم حضور «س. ن» در دادگاه را بیماری وی عنوان کرد و گفت: برای این مسئله گواهی پزشک را نیز به دادگاه ارائه داده‌ام.
عبداللهی یادآور شد: ‌اتهام موکل من مبنی بر معاونت در اختلاس در شعبه ۷۶ به ۸ میلیون تومان تخفیف یافت و در شعبه ۳۹ نقض و به پولشویی تبدیل شد.
وی در پاسخ به این سوال که طی چه سالهایی چک‌ها توسط «س. ن» وصول شده‌است، گفت: موکلم طی ۳ الی ۴ سال از سال ۸۳ وصول کرده است واز چگونگی صدور چک‌ها اطلاعی نداشت، چرا که تنها در وصول چک‌ها از همسر خود تبعیت می‌کرد و این کار درصورتی انجام می‌شد که وی مبلغی بابت وصول چک‌ها دریافت نمی‌کرد.
عبداللهی با بیان اینکه همسر موکلم چک‌های نقد شده را به «ب. ک» تحویل می‌داد و همسر وی نیز سر همین چک‌ها محکومیت قطعی پیدا کرده است. بنابراین به دلیل عدم اطلاع موکلم از غیرقانونی بودن چک‌ها تقاضای صدور رأی برائت برای وی را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز