خبرگزاری کار ایران

هفتمین جلسه رسیدگی به اختلاس از بیمه‌ایران: / ۳ /

متهم «ه. ن»: به سوءنیت «د. ف» پی نبردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۴

وقتی از «د. ف» می‌پرسیدم که جریان چک‌ها چیست، عنوان کرد ما می‌خواهیم کسانی که از شهرستان می‌آیند معطل نشوند، بنابراین پرونده آن‌ها را انجام می‌دهیم و آشنایان چکهای آن‌ها رانقد می‌کنند تا وقتی آن‌ها به ما مراجعه کردند مبلغ را به آن‌ها بدهیم تا کار مردم راه بیافتد.

متهم «ه. ن» با تأکید بر اینکه «د. ف» به نظر آدم موجه و منطقی می‌رسید، گفت: وی کار راه‌انداز بود و اصلاً به او شک نکردیم، ضمن اینکه چک‌ها را هم مخفیانه نداد و اگر حتی ده چک دیگر به من می‌داد آن را نقد می‌کردم چون شک نکرده بودم که وی قصد سوءاستفاده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه دادگاه رسیدگی به پرونده بیمه ایران «ه. ن» متهم به پولشویی به مبلغ ۵۷۵ میلیون ۵۲۵ ریال و معاونت در اختلاس به همین میزان و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در جایگاه قرار گرفت و اظهار داشت: ۳ میلیون ریال از «د. ف» قرض گرفتم و پس از ۱۷ ماه پس دادم و تحصیل مال نامشروع نبود.
وی ادامه داد: همچین وی سه فقره چک بیمه‌ای داشت که گفت، برای من نقد کن و در اولین بار من دلیل آن را نپرسیدم و آن را نقدا در دفتر به وی تحویل دادم.
وی افزود: در دومین فقره برای اینکه موعد بیمه ماشینم سر رسیده بود و من آن مبلغ را نداشتم به «د. ف» مراجعه کردم و وی این مبلغ را خودش که البته پس از اینکه حقوقم را دریافت کردم، آن را نیز پس دادم. چک سوم پس از نقد کردن به دفتر وی آوردم که او حضور نداشت و به من گفت مبلغ را به حساب خودت بریز و من کسی را می‌فرستم که آن را از تو تحویل بگیرد.
متهم «ه. ن» گفت: روز بعد باجناق «د. ف» عین مبلغ را از من دریافت کرد و به جز این ارتباط دیگری با او نداشتم.
«ه. ن» با تأکید بر اینکه «د. ف» به نظر آدم موجه و منطقی می‌رسید، گفت: وی کار راه‌انداز بود و اصلاً به او شک نکردیم، ضمن اینکه چک‌ها را هم مخفیانه نداد و اگر حتی ده چک دیگر به من می‌داد آن را نقد می‌کردم چون شک نکرده بودم که وی قصد سوءاستفاده دارد.
وی افزود: وقتی از «د. ف» می‌پرسیدم که جریان چک‌ها چیست، عنوان کرد ما می‌خواهیم کسانی که از شهرستان می‌آیند معطل نشوند، بنابراین پرونده آن‌ها را انجام می‌دهیم و آشنایان چکهای آن‌ها رانقد می‌کنند تا وقتی آن‌ها به ما مراجعه کردند مبلغ را به آن‌ها بدهیم تا کار مردم راه بیافتد.
«ه. ن» همچنین یادآور شد: باراول که به «د. ف» مراجعه کردم تصادف کرده بودم و بیمه برای من ۹۰ هزار تومان ثبت کرد که تنها ۴۰ هزار تومان برای خودم می‌ماند، برای همین از «د. ف» خواستم که مبلغ را افزایش دهد تا کمی بیشتر به خودم برسد. فکر کنم سال ۸۷ بود البته اضافه شدن این مبلغ با نظر کار‌شناسان بیمه انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز