خبرگزاری کار ایران

ولایتی در پاسخ به ایلنا:

شرایط برای رسیدن به توافق نهایی با غرب فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۸۰

سیاست کشور ادامه مذاکره و پایبندی به توافقات است. آنچه که بعضی از کشور‌ها و ازجمله آمریکا خلاف توافقات انجام دادند، کاری بود که با انجام آن خود را رسوا کردند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار ایلنا، درخصوص اینکه چه قدر شرایط را برای رسیدن به توافق نهایی مهیا می‌دانید، گفت: شرایط فراهم است و امیدواریم که به توافق نهایی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران بر‌تر که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران درباره توافقات هسته‌ای و تحریم‌های صورت گرفته از سوی آمریکا اظهار داشت: سیاست کشور ادامه مذاکره و پای بندی به توافقات است. آنچه که بعضی از کشور‌ها و از جمله آمریکا خلاف توافقات ا نجام دادند کاری بود که با انجام آن خود را رسوا کردند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این رفتار آمریکا با اعتراض برخی از اعضای گروه ۱ + ۵ مثل روسیه مواجه شدوآمریکا ناچار است به تعهدات خویش پایبند باشد.

وی با اشاره به شکست امریکا در منطقه خاور میانه بالاخص در عراق؛ سوریه و افغانستان خاطر ‌نشان کرد‌: ‌آن‌ها گویا می‌خواهند همچنان به سمت شسکت حرکت بکنند و برای بیرون رفتن از آن نیازمند کمک ایران هستند.

مشاور مقام معظم رهبری با تاکید بر حق استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای، ابراز داشت: هیچ جیز مانع استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته‌ای نمی‌شود و ایران هم برای استفاده از این حق مسلم از کسی اجازه نمی‌گیرد.

ولایتی ادامه داد: آمریکایی‌ها دچار تناقض گویی شده‌اند، در ابتدا یک حرفی می‌زنند و سپس برای به دست اوردن دل رژیم اشغالگر صهیونیستی یک حرف دیگر می‌زنند.

علی اکبر ولایتی در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه چه قدر شرایط را برای رسیدن به توافق نهایی مهیا می‌دانید، گفت: شرایط فراهم است و امیدواریم که به توافق نهایی دست پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز