خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده در گفتگو با ایلنا:

صحبت از انفعال اصولگرایان عجولانه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۷۰

علی‌رغم عدم تحرک اصولگرایان نسبت به جناح اصلاح طلب به نظر نمی رسد که اصولگرایان از موضع خود عقب‌نشینی کنند / چند دستگی‌های به وجود آمده در جریان اصولگرایی طبیعی است.

یک عضو شورای حزب اسلامی کار گفت: با توجه به وحدتی که اصلاح طلبان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری از خود نشان داده‌اند، جناح اصولگرا نیز برای رسیدن به اجماع تلاش خواهند کرد و در واقع قضاوت در خصوص انفعال اصولگرایان در خصوص شرکت در انتخابات مجلس آینده با توجه به دو سال و نیم زمانی که تا انتخابات باقی مانده است داوری عجولانه‌ای است.

افشین حبیب‌زاده در گفتگو با ایلنا، در پیش‌بینی خود از نحوه حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، گفت: با توجه به فاصله زمانی بسیاری که تا انتخابات مجلس دهم وجود دارد، اظهار نظر در این خصوص را تا اندازه‌ای مشکل می‌کند، اما علی رغم عدم تحرک اصولگرایان نسبت به جناح اصلاح طلب من فکر نمی‌کنم که اصولگرایان از موضع خود عقب نشینی کنند.
این عضو ارشد حزب اسلامی کار ر با اشاره به تحرک شخصیت‌های سیاسی اصلاح طلب در فضای مجازی و برنامه‌ریزی برای انتخابات آینده مجلس گفت: اصولگرایان نیز قطعا به قصد پیروزی وارد انتخابات خواهند شد و برنامه‌هایی را هم در این خصوص خواهند داشت.
وی اختلافات و چند دستگی‌های به وجود آمده در جریان اصولگرایی را طبیعی دانست و گفت: این اختلافات و چند دستگی‌ها در بین اصلاح طلبان نیز وجود دارد، اما به نظر می‌رسد با توجه به وحدتی که اصلاح طلبان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری از خود نشان داده‌اند، جناح اصولگرا نیز برای رسیدن به اجماع تلاش خواهند کرد و در واقع قضاوت در خصوص انفعال اصولگرایان در خصوص شرکت در انتخابات مجلس آینده با توجه به دو سال و نیم زمانی که تا انتخابات باقی مانده است داوری عجولانه‌ای است.
حبیب‌زاده در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل نزدیک شدن گفتمان برخی از جریانات اصولگرا به گفتمان اصلاح طلبی گفت: از آنجا که خواسته‌ها و مطالبات مردم اساسا از یک وحدتی در اولویت بندی برخوردار است در نتیجه بخش قابل توجهی از فعالیت‌های جناح‌های مختلف سیاسی و برنامه‌هایی که برای اداره کشور ارائه می‌دهند دارای وجوه مشترکی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز