خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

ملت ایران اسراییل را به زانو در آورده است

کد خبر : ۱۲۴۱۱۰

رفتار آمریکایی‌ها به گونه‌ای است که هر جا دموکراسی به نفع آنها بوده است حمایت می‌کنند و هر جا به ضررشان باشد به شدت مخالفت می‌کنند. آمریکا با مسائل اجتماعی ملت‌ها برخورد دوگانه دارد و زبانی که آمریکایی‌ها می‌فهمند، زبان قدرت و زور است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: ملت ایران، رژیم جنایتکار اسرائیل را به زانو در آورده است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در اجتماع حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان در ورزشگاه انقلاب نیشابور، افزود: پایه‌های اقتدار آمریکا در جهان به‌ویژه منطقه خاورمیانه به‌شدت متزلزل است.

وی تاکید کرد: بدون تعارف باید گفت قدرت الان آمریکا، آمریکای ده سال قبل و حتی دو سال قبل نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این‌که امام راحل(ره) در اوج دفاع مقدس فرمودند دفاع مقدس ما، آزادی ملت‌های عراق، افغانستان، فلسطین، لبنان و مصر را در پی دارد، اضافه کرد: آن زمان کسی نمی‌توانست این موضوع را ببیند و متوجه شود ولی الان این موضوع تحقق پیدا کرده است و این دوراندیشی امام راحل(ره) را می‌رساند.

شریف با اشاره به زمان آغاز درگیری‌های سوریه و اعلام رسمی دولت آمریکا مبنی بر این‌که دولت سوریه کمتر از سه ماه دیگر سقوط می‌کند، گفت: رهبر معظم انقلاب در همان ماه اول درگیری‌ها فرمودند «دولت سوریه خط مقدم مقاومت است و باید حمایت شود» و اکنون می‌بینید که ۳۳ ماه از آغاز درگیری‌ها می‌گذرد.

این مقام ارشد نظامی توضیح داد: با اینکه سلفی‌ها از گوشه و کنار جهان به سوریه آمده‌اند و دشمنان ایران در آنجا پشت مخالفان اسد ایستاده‌اند اما در حال حاضر این نیروها مقابل نظام اسد توفیق چندانی نداشته‌اند و این شکستی برای نظام استکباری به شمار می‌رود.

شریف گفت: دشمنان بیداری اسلامی در مصر توانستند با انحراف افکار عمومی در خصوص سوریه با یک کودتای نظامی، انقلاب اسلامی مصر را خاموش کنند.

وی معتقد است: رفتار آمریکایی‌ها به گونه‌ای است که هر جا دموکراسی به نفع آنها بوده است حمایت می‌کنند و هر جا به ضررشان باشد به شدت مخالفت می‌کنند. آمریکا با مسائل اجتماعی ملت‌ها برخورد دوگانه دارد و زبانی که آمریکایی‌ها می‌فهمند، زبان قدرت و زور است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: اگر جمهوری اسلامی از استحکام داخلی، اقتدار روزافزون و آمادگی کامل برای مقابله با نظام استکباری برخوردار نبود دشمنان لحظه‌ای برای حمله به جمهوری اسلامی درنگ نمی‌کردند.

شریف افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر پایه ملتی استوار است که بیش از ۳۰ بار در انتخابات مختلف شرکت کرده است.

وی با اشاره به این‌که ما قادریم در حوزه جغرافیایی کشور از منافع ملت دفاع کنیم، اضافه کرد: عظمت ملت ما مرهون درایت رهبری انقلاب چه در دوره امام راحل(ره) و چه در دوره مقام معظم رهبری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز