خبرگزاری کار ایران

سید محمد خاتمی با اشاره به توافق ژنو؛

ملت ایران پشتیبان گروه مذاکره کننده خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۴۷

تلاش ارجمند دولت و هیات مذاکره کننده در مورد پرونده هسته‌ای به یاری خداوند به نتیجه‌ای مطلوب رسید و اولین گام درجهت تامین منافع ملی و نیز سیر به سوی کاهش تنش و انشالله حل نهایی مساله، محکم برداشته شد.

رئیس جمهور اسبق کشورمان با مطلوب خواندن مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱ + ۵ در ژنو، گفت: ملت بزرگوار ایران این موفقیت را قدر می‌داند و بدون تردید پشتیبان دولت و وزیر محترم امور خارجه و گروه مذاکره کننده خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی؛ رئیس موسسه بین المللی گفتگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، شب گذشته در دیدار با جمعی از شخصیت‌های یزدی، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در ژنو، اظهار داشت: تلاش ارجمند دولت و هیات مذاکره کننده در مورد پرونده هسته‌ای به یاری خداوند به نتیجه‌ای مطلوب رسید و اولین گام درجهت تامین منافع ملی و نیز سیر به سوی کاهش تنش و انشالله حل نهایی مساله، محکم برداشته شد.

وی افزود: ملت بزرگوار ایران این موفقیت را قدر می‌داند و بدون تردید پشتیبان دولت و وزیر محترم امور خارجه و گروه مذاکره کننده خواهد بود.

سید محمد خاتمی در پایان تصریح کرد: شادی مردم نشانه رضایت آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز