خبرگزاری کار ایران

حق شناس سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۲

هیئت رئیسه از ۵ نفر به سه نفر کاهش پیدا کرد و مسئولیت رئیس و سخنگوی جبهه در هم ادغام شد و من عهده دار این سمت شدم.

عضو جبهه اصلاح طلبان گفت: در جلسه جبهه اصلاح طلبان حکم دبیر جبهه ابقا شد و مهدوی دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه بعنوان نایب رئیس انتخاب شد.

محمدجواد حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: جلسه جبهه اصلاح طلبان با حضور ۱۲ نفر از اعضا برای تصویب اساسنامه هیئت رئیسه تشکیل شد و چند اصل دیگر مورد بررسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این جلسه هیئت رئیسه از ۵ نفر به سه نفر کاهش پیدا کرد و مسئولیت رئیس و سخنگوی جبهه در هم ادغام شد و من عهده دار این سمت شدم. همچنین وجود دو نایب رئیس به یک نفر کاهش پیدا کرد و مقرر شد که انتخاب هیئت رئیسه دوره ای و شش ماه یک بار اتفاق بیفتد.

عضو حزب اعتماد ملی توضیح داد: جلسه با تصویب این اصول ادامه پیدا کرد و گروه جدید انتخاب شد. حکم دبیر جبهه ابقا و مهدوی دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه بعنوان نایب رئیس انتخاب شد.

حق شناس در مورد حکم جدیدش به عنوان سخنگویی گفت: جلسه با حضور ۱۲ نفر از اعضا برگزار و اسناد صورت جلسه در اختیار آقای بهمن زاده قرار دارد.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: امید داریم تا انتهای مهرماه یا هفته اول آبان جلسات شورای مرکزی این حزب را برقرار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز