خبرگزاری کار ایران

سردار صفوی:

تبدیل تهدیدها به فرصت با استفاده از ژئوپلتیک میسر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۸۳

ژئوپلیتیک انسان‌گرا به دنبال منطقه عاری از سلاح‌های کشتار جمعی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با تاکید بر لزوم جمع‌آوری و انهدام سلاح‌های کشتار جمعی گفت: ژئوپلیتیک انسان‌گرا به دنبال منطقه عاری از سلاح‌های کشتار جمعی است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی در همایش ملی بررسی ژئوپلیتیک جنوب غرب آسیا که به میزبانی دانشگاه پیام نور طالقان برگزار شد، اظهار کرد: امروز نگاه صاحبنظران به ژئوپلیتیک انسان‌گرا، انهدام تمام سلاح‌های کشتار جمعی در جهان است که باید این مقوله در جنوب غرب آسیا بویژه سرزمین‌های اشغالی فلسطین و کل جهان به آن توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: ژئوپلیتیک به ما می‌آموزد که چگونه از موقعیت‌های جعرافیایی، سیاسی و غیره برای کسب قدرت ملی استفاده کنیم.

صفوی با بیان اینکه " ژئوپلیتیک جنوب غرب آسیا از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است "، افزود: تبدیل تهدیدها به فرصت، از دیگر مواردی است که با استفاده از ژئوپلتیک می‌توان به آن دست یافت.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد: این منطقه به لحاظ فرهنگی و معنوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، زیرا خاستگاه تمام ادیان الهی است.

بر اساس این گزارش، همایش ملی بررسی ژئوپلیتیک جنوب غرب آسیا با حضور تعدادی از محققان، استادان دانشگاه و کارشناسان علوم سیاسی و اجتماعی در فرهنگسرای آل‌احمد طالقان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز