خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

نیروی دریایی ایران فراتر از مرزهای دریایی حضور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۲

پاسخ هر کشور متجاوز به حریم آب‌های ایران را می‌دهیم / امنیت در مرزهای زمینی و هوایی ایران برقرار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فعالیت این نیرو را فراتر از مرزهای ایران دانست و گفت: ایران امن‌ترین کشور منطقه است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع کارکنان مجموعه آموزشی امیر سرلشکر شهید نامجوی در حسن‌رود، برقراری امنیت در عرصه دریاهای آزاد را مهم خواند و اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار برقراری امنیت ناوگان تجاری ایران در آب‌های بین‌المللی را به عهده دارد.

وی بر ضرورت ارتقای علم و دانش کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: خدمت کردن در عرصه دریا در شرایط جوی نامناسب توان جسمی بالا می‌خواهد و باید به پرورش جسمی کارکنان توجه شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، ایران را امن‌ترین کشور منطقه دانست و تصریح کرد: پاسخ هر کشور متجاوز به حریم آب‌های ایران را می‌دهیم.

دریادار سیاری با بیان اینکه " امنیت در مرزهای زمینی و هوایی ایران برقرار است "، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزهای دریایی حضور دارد.

وی، انتهای مرزها را ابتدای فعالیت نیروی دریایی ارتش ایران اعلام کرد و گفت: دزدان دریایی در چند روز گذشته به یکی از بزرگ‌ترین نفتکش‌های ایران حمله کردند و با مقابله نیروی دریایی ارتش مواجه شدند.

سیاری در ادامه، معرفت دینی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی را مهم خواند و افزود: توجه به معنویت و حفظ ارزش‌ها محور اصلی و آمادگی رزمندگی کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین به گشت‌زنی ناوگروه‌های این نیرو در سه هزار کیلومتر دورتر از مرزهای ایران اشاره کرد و یادآور شد: ناوگروه‌های ارتش ایران اکنون در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب در حال گشت‌زنی هستند.

وی نیروی دریایی ارتش را ادامه دهنده راه شهدا خواند و اظهار کرد: خدمت در نیروهای مسلح و دفاع از مرزهای آبی کشور افتخاری برای کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

سیاری در بخش دیگری از صحبتهای خود، به رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای کشور عزت و افتخار آفریدند.

وی همچنین، حفظ خطوط مواصلاتی ایران در دریا را از وظایف نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: نیروی دریایی ارتش وظیفه پشتیبانی از ناوگان تجاری و نفتکش‌های ایران در دوران دفاع مقدس را بر عهده داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان، حفظ خطوط مواصلاتی کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های آزاد را از وظایف این نیرو دانست و اظهار کرد: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از ناوگان تجاری کشور در آب‌های بین‌المللی پشتیبانی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز