خبرگزاری کار ایران

رییس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

مانیفستی برای فعالیت‌های آینده جبهه تدوین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۰۲

تکثر برای جریان اصولگرایی در انتخابات سمی مهلک است / ۳۲ مورد ایراد به عملکرد جبهه پیروان در انتخابات وارد است.

رییس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: براساس نظرات اخذ شده از افراد مختلف و فعالان سیاسی اصولگرا در جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری ۳۲ مورد اشکال و ۱۸ مورد پیشنهاد برای رفع آسیب‌ها ارائه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن کوهکن در همایش امروز جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه این جلسه به عنوان مجمع عمومی جبهه و با حضور همه اعضا نیست، گفت: در این جلسه منتخبینی از استان‌ها شرکت کرده‌اند.

وی همچنین در خصوص وضعیت دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز گفت: پزشک دیدار با آقای عسگراولادی را ممنوع کرده است اما آنگونه که ما اطلاع داریم وضعیت عمومی حال ایشان رو به بهبود است.

کوهکن با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری در اولین جلسات در شورای مرکزی جبهه بین اعضا اتفاق نظر بود که آنچه رقم خورده است اتفاق مبارکی است اما نسبت به آن باید تحلیل واقع بینانه‌ای داشت.

وی گفت: براساس نظرات اخذ شده از افراد مختلف و فعالان سیاسی اصولگرا در جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری ۳۲ مورد اشکال و ۱۸ مورد پیشنهاد برای رفع آسیب‌ها ارائه شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: براساس نظرات اخذ شده آسیب‌های جریان اصولگرایی در جبهه مذکور در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای خلاصه می‌شد که اعضای جبهه در مراوداتی که با دیگر گروه‌ها دارند اهل سهم دادن هستند تا سهم گرفتن و به راحتی از این مسئله می‌گذرند. به قول یکی از دوستان همچون حکایت مادری است که برای سالم‌ ماندن فرزندش مادری خود را کتمان می‌کند. در صورتی که لازمه سردادن شعار اصولگرایی این است که ما اهم و مهم کنیم.

کوهکن با اشاره به انتخابات شورای شهر تهران و حضور اصولگرایان در این انتخابات گفت: از ابتدای امر چندین نفر از جریان اصولگرایی برای حضور در انتخابات شورای شهر مشخص شدند از این جهت که خروجی اعضا از یک لیست واحد باشد اما متاسفانه برخی از دوستان به خاطر اتفاقاتی که افتاد به نوعی برخی از افراد را راه نمی‌دهند و اگر به تنهایی ورود پیدا کنند دیگر نیازی به جریان اصولگرایی ندارند.

وی با توجه به تلاش‌های برخی از اصولگرایان همچون بادامچیان، باهنر و کریمی اصفهانی اظهار داشت: تمام سعی ما بر این بود که در انتخابات به سمت چند زیستی و تفرقه نرویم.

وی افزود: اکثریت قابل توجهی از اصولگرایان را در مجلس نهم معتدلین تشکیل می‌دهند که با رعایت حد اعتدال در حال گام برداشتن به جلو هستند و این نشان دهنده این است که قبل از طرح اعتدال از سوی دکتر روحانی مردم در مجلس به نوعی این واژه را انتخاب کردند.

دبیر کل نمایندگان خانه ادوار گفت: یکی دیگر از اشکالات موجود این بود که اعضای جبهه پیروان در تصمیمات منطقه‌ای و استانی نسبت به تصمیمات ملی و کلان موفق‌تر هستند که نمونه آن را می‌توان در انتخابات مجلس دید که اکثریت آن‌ها را اصولگرایان تشکیل می‌دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: تکثر برای جریان اصولگرایی در انتخابات سمی مهلک است که باید به طور جد به آن بپردازیم.

وی با اشاره به عملکرد شورای مرکزی جبهه پیروان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: برای اولین بار جریان اصول گرایی در انتخابات به صورت هیئتی کار نمی‌کرد و بر اساس استراتژی مشخصی حرکت می‌کرد و خرد جمعی را اساس کار قرار داده بود.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری نباید تعبیر شکست برای جریان اصولگرایی از خود ارائه دهیم چرا که استرتژی که ارائه شد تعداد زیادی را به حداقل رساند و در ‌‌نهایت بر اساس خرد جمعی کسی در صحنه نماند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه بخشی از ایرادهای ساختاری؛ درونی و بخشی هم بیرونی بود، گفت: ما در این جلسه سعی خواهیم داشت تا با ارائه راهکار‌ها در آینده به سمت موفقیت حرکت کنیم تا با دسته بندی و جمع بندی ایرادات و اشکالات به یک مانیفست برسیم.

کوهکن گفت: تشکل‌های سیاسی و اسلامی باید واقع بینانه و به طور عمیق قضاوت کنند و نباید درگیر اظهارنظرهای احساساتی شوند و یا حمایت‌های بی‌چون و چرای خود را از دولت ادامه دهند اما در روزهای آخر دولت رویه دیگری را اتخاذ کنند.

رییس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما امروز موضع صریح و روشن خود در مورد دولت در تمامی موارد همچون انتصابات را در بیانیه‌ای اعلام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز