خبرگزاری کار ایران

جزایری:

آمریکا بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد

کد خبر : ۱۰۷۵۰۹

امریکا قبل از آن که به آینده روابطش با جمهوری اسلامی ایران بیندیشد، بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد که باید تکلیف آنها را روشن کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش جبهه رسانه‌ای غرب و برخی جریان‌های همراه داخلی درباره تعامل و رابطه امریکا با ایران گفت: آنها که به امریکا دل بسته‌اند یا امریکا را نمی‌شناسند یا سیاست را.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون اظهار کرد: امریکا قبل از آن که به آینده روابطش با جمهوری اسلامی ایران بیندیشد، بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد که باید تکلیف آنها را روشن کند.

وی در ادامه افزود: بلوکه کردن دارایی‌های ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، تحریم، جاسوسی و ترور تنها بخشی از پرونده سیاه امریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با توجه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: آمریکا عامل اصلی بروز جنگ هشت ساله تحمیلی علیه جمهوری اسلامی و در همه خرابی‌ها و جنایاتی که طی این دوره به وقوع پیوست، شریک است.

جزایری در پایان تاکید کرد: عملکرد امریکا و سایر هم پیمانان در منطقه حاکی از حاکمیت خصلت‌های استکباری این رژیم و زیاده‌خواهی‌های حکومت امریکا است و این رژیم تنها در صورتی عقب نشینی می‌کند که در برابر خود با حریفی قدرتمند و محکم روبرو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز