خبرگزاری کار ایران

سردار جلالی:

دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‌های عزت آفرین ایران است

کد خبر : ۱۰۶۳۸۲

دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات رشادت‌ها و دلاوری‏‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، تصریح کرد: دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات رشادت ها و دلاوری‏ های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پپامی که بمناسبت هفته دفاع مقدس انتشار یافت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که " حیات راستین یک ملت، همواره در گرو شناخت، معرفت و آن‌گاه توجه نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های خویش است و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینه‌ها و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر آرمانی و ملی هر قوم و امتی خود از جایگاه رفیع و والایی برخوردار می‌باشند "، آورده است: دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات رشادت ها و دلاوری‏ های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

در قسمت دیگری از این پیام آمده است: هفته دفاع مقدس، هفته‌ای در گذر ایام نیست، واژه‌ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه‌ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و ار آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در آستانه فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، هنگامه تجلی زیبای مهر و محبت و ایثار معلمان و مهر افروزان ضمن تبریک به صاحبان خرد و اندیشه و به ویژه استادن گرانقدر و همه ره پویان طریق علم و معنویت، ایام بزرگداشت دفاع مقدس را که یادآور ایثارگری ها، فداکاری ها و از جان گذشتگی های شهیدان، آن گوهران تابناک بر پیشانی دفاع مقدس که هر دل آگاه و وجدان پاکی، تکریم و سپاس آنان را بر خود فرض می شمرد و هر آرزومند سربلندی پرچم اسلام و هر مؤمن به بشارت های قرآن، بر آنان درود می فرستد را گرامی داشته و به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر درود و سلام می فرستیم.

در خاتمه این پیام آمده است: قطعاً همه پیروزی ها، عزت، عظمت، سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس می باشد که عاشقانه و با عزمی راسخ در جهت دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی تمامی هستی شان را در طبق اخلاص گذاشتند و هشت سال دفاع مقدس را به عنوان یکی از درخشان ترین برگ های تاریخ میهن اسلامی ثبت کردند. امیدواریم درسالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " نامگذاری شده بتوانیم با همت و غیرت حماسه سازان و غیرتمندان ایران عزیز با عزمی راسخ برای وصول به چشم اندازها و تحقق اهداف آن گام های موثری برداشته کاروان تحریم های گسترده دشمنان قسم خورده نظام که از آن به عنوان " فلج کننده " یاد می کند در جایگاه و نقش خود " زمین گیر " کرده و شاهد پیشرفت هر روزه باشیم ان شاءالله.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز