خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در نشست مونیخ؛

تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به دوبی رفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۳۷

سید عباس عراقچی، مجید تخت روانچی، حمید بعیدی‌نژاد، داوود محمدنیا، محمد امیری و پژمان رحیمیان اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران هستند.

تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ساعتی پیش تهران را به مقصد دوبی ترک کرد تا در آنجا به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بپیوندد.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت٬ سید عباس عراقچی، مجید تخت روانچی، حمید بعیدی‌نژاد، داوود محمدنیا، محمد امیری و پژمان رحیمیان اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران هستند.

قرار است مذاکره کنندگان ایرانی همراه با وزیرامور خارجه، دوبی را به مقصد مونیخ ترک کنند.

وزیر امور خارجه ایران علاوه بر حضور در یک میزگرد همراه با برخی از همتایان اروپایی و امریکایی خود، دیدارهایی دو جانبه نیز با شماری از وزیران خارجه کشورهای ۱ + ۵ خواهد داشت.

کنفرانس امنیتی مونیخ امسال قرار است در روزهای ۱۷،۱۸ و ۱۹ بهمن در «باواریا» در آلمان برگزار شود.

صدر اعظم آلمان، رییس جمهوری فنلاند، روسای جمهوری لیتوانی و استونی، نخست وزیران عراق و لبنان، دبیر کل ناتو، رییس پارلمان اروپا، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، عضو ارشد شورای دولتی چین و وزرای خارجه روسیه و کره جنوبی مقامات حاضر در نشست امسال کنفرانس امنیتی مونیخ هستند.

برخی مقامات سابق سازمان ملل مثل «کوفی عنان» در کنار دبیر کل سازمان عفو بین المل، مدیر دیده‌بان حقوق بشر و مدیر اجرایی سازمان صلح سبز از جمله دیگر شرکت کنندگان این نشست هستند.

۲۰ رییس دولت ۶۰ وزیر و ۳۰ مدیر اجرایی از شرکت‌های بین المللی و هیات‌های پارلمانی از سراسر جهان بویژه از آمریکا در این نشست حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز