خبرگزاری کار ایران

بهشتی‌پور در برنامه بدون خط خوردگی:

آمریکا بداند با سیاست فشار راه به جایی نمی‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۴۲

اتحاد و یکپارچگی ما غربی‌ها را به این جمع بندی می‌رساند که ملت ایران از حقوق خود کوتاه نخواهند آمد و این موضوع را باید در واقعیت ببینند و نباید فقط ما به شعار کفایت کنیم.

یک کار‌شناس مسائل بین المللی تاکید کرد: در حال حاضر طرف آمریکایی باید به این جمع بندی برسد که با سیاست فشار در مذاکره به جایی نمی‌رسد.

حسن بهشتی‌پور که در برنامه «بدون خط خوردگی» در خصوص نقش اروپا و آمریکا در مذاکرات هسته‌ای سخن می‌گفت٬ با اشاره به سیاست دوگانه فرانسه در قبال موضوع هسته‌ای ایران، گفت: شرکت‌های فرانسه به دلیل از دست دادن بازار‌های ایران به دلیل تحریم‌ها ضررهای بسیار بزرگی را متحمل شدند؛ همچنین لابی صهیونیست در فرانسه بسیار قوی است و جمعیت بنابراین در مجلس سنای این کشور دارای نفوذ بالایی هستند و به همین دلیل تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهند تا دولت فرانسه را متقاعد نمایند تا کارشکنی‌هایی را در مذاکرات انجام دهد.

وی با اشاره به تناقض گویی آمریکا در حوزه مذاکرات هسته‌ای، افزود: گروه‌های فشار آمریکا تحت تاثیر لابی‌های صهیونیست قصد دارند تا اقداماتی انجام دهند که مانع رسیدن به توافق شوند.

بهشتی‌پور اظهار داشت: معتقد هستم باید در کشور اتحاد و یکپارچگی را به طرق مقابل نشان دهیم تا غربی‌ها به این جمع بندی برسند که ملت ایران از حقوق خود کوتاه نخواهند آمد و این موضوع را باید در واقعیت ببینند و نباید فقط ما به شعار کفایت کنیم.

این کار‌شناس مسائل هسته‌ای تصریح کرد: ۱۰ اسفند قرار است که طرفین بر روی چارچوب سیاسی به توافق برسند واگر این موضوع تحقق یابد رسیدن به توافق مشترک دور از ذهن نیست و طرفین فقط بر روی جزئیات از قبیل مسائل فنی و حقوقی بحثمی‌کنند.

حسن بهشتی‌پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر طرف آمریکایی باید به این جمع بندی برسد که با سیاست فشار در مذاکره به جایی نمی‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز