خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با ایلنا:

طرف‌های مقابل مانند ایران به تعهداتشان پایبند باشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۰۰

جمهوری اسلامی ایران با جدیت تمام وقتی حرفی می‌زند یا تعهدی می‌دهد٬ روی آن ایستاده است و کارهای خود را براساس قول و قرار‌های صورت‌گرفته انجام می‌دهد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: گزارش اخیر آژانس بین‌الملی انرژی اتمی نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران به جدیت به تعهدات خود پایبند بوده است، در قبال آن ما هم انتظار داریم طرف‌های مقابل به تعهدات و صحبت‌های خود پایبند باشند.

بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره گزارش اخیر آژانس بین‌الملی انرژی اتمی پیرامون فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران٬ گفت: همانطور که در این گزارش بر آن تاکید شده است، ایران تا به امروز به همه تعهدات خود پایبند بوده است.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران با جدیت تمام وقتی حرفی می‌زند یا تعهدی می‌دهد٬ روی آن ایستاده است و کارهای خود را براساس قول و قرار‌های صورت‌گرفته انجام می‌دهد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: در جایگاهی که جمهوری اسلامی ایران این گونه در عمل پایبیند تعهدات خود است٬ ما نیز از طرف مقابل انتظار داریم به تعهدات خود کاملا پای بند باشد.

کماوندی گفت: هر چند در گذشته صحبت‌های گوناگونی از عملکرد جمهوری اسلامی ایران گفته می‌شد٬ ولی امروز این گزارش‌های ماهانه و تاکید بر پایبندی به تعهدات مشخص می‌کند٬ ما کاملا به تعهدات بین‌الملی پایبند هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز