خبرگزاری کار ایران

مقام‌های مسکو:

تشدید تحریم‌های ضدروسی همکاری درباره ایران و سوریه را تحت تاثیر قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۲۳

در بیانیه وزارت خارجه روسیه با تاکید بر این‌که مسکو به تشدید تحریم‌های ضدروسی آمریکا واکنش نشان خواهد داد، آمده است که این اقدام، همکاری‌های آمریکا و روسیه در حوزه مسائل بین‌الملل از جمله در ارتباط با ایران و روسیه را با تردید رو‌به‌رو خواهد کرد.

وزارت خارجه روسیه امروز - سه‌شنبه - طی بیانیه‌ای در واکنش به تشدید تحریم‌های واشنگتن علیه این کشور، اعلام کرد که در پیش گرفتن چنین رویکردی، همکاری دو کشور در مسائل بین‌المللی را با تردید رو‌به‌رو می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، در بیانیه وزارت خارجه روسیه با تاکید بر این‌که مسکو به تشدید تحریم‌های ضدروسی آمریکا واکنش نشان خواهد داد، آمده است که این اقدام، همکاری‌های آمریکا و روسیه در حوزه مسائل بین‌الملل از جمله در ارتباط با ایران و روسیه را با تردید رو‌به‌رو خواهد کرد.

روز دوشنبه آمریکا تحت قانون «ماگنیتسکی» نام تعدادی از مقام‌های روس را به فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری افزود و هم‌زمان وزارت خارجه آمریکا نیز گزارش سالانه خود درباره این قانون را به کنگره ارائه کرد.

در حال حاضر نام ۳۴ نفر از مقام‌های روس در فهرست سیاه وزارت خارجه آمریکا قرار دارد که نام ۱۶ نفر از آن‌ها در سال گذشته به این فهرست افزوده شده است.

بر اساس تحریم‌های واشنگتن، این افراد از سفر به آمریکا منع شده و دارایی‌ها آنها در این کشور نیز مسدود شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز