خبرگزاری کار ایران

مهدی دانش یزدی صورت گرفت؛

تسلیم نامه ظریف به همتای اردنی‌اش

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۳۱

مهدی دانش یزدی در ادامه این دیدار مواضع کشورمان را درباره بحران‌های جاری منطقه به‌ویژه عراق و سوریه تشریح کرده و بر ضرورت حفظ استقلال و وحدت ملی و اراضی کشورهای مزبور و حل و فصل سیاسی این بحران‌ها تاکید کرد.

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه کشورمان با تیسیر بنی‌یاسین، قائم مقام وزارت امور خارجه اردن دیدار و پیام کتبی وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به وزیر خارجه اردن به وی تسلیم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پیام کتبی محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به ناصر جوده، همتای اردنی‌اش پیرامون مواضع هسته‌ای صلح آمیز کشور به ویژه آخرین نتایج حاصله از مذاکرات با گروه کشورهای ۱ + ۵ بود.

مهدی دانش یزدیدر ادامه این دیدار مواضع کشورمان را درباره بحران‌های جاری منطقه به‌ویژه عراق و سوریه تشریح کرده و بر ضرورت حفظ استقلال و وحدت ملی و اراضی کشورهای مزبور و حل و فصل سیاسی این بحران‌ها تاکید کرد.

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه کشورمان در پایان مواضع دو کشور را در مقابله با تروریسم به‌ویژه داعش و تلاش برای حل بحران‌های منطقه از طریق راهکار سیاسی ستود و بر ضرورت حمایت از فلسطین و مقدسات اسلامی آن تا رفع اشغالگری تاکید کرد.

بنی یاسین، قائم مقام وزارت خارجه اردن نیز با اعلام حمایت از پیشرفت مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه کشورهای ۱ + ۵ پیرامون پرونده صلح آمیز هسته‌ای کشورمان بر حق بهره‌برداری اعضای آژانس بین‌المللی هسته‌ای از این ظرفیت تاکید کرد.

وی در ادامه مواضع مشترک دو کشور را در تحولات منطقه‌ای به‌ویژه مبارزه با تروریسم داعش ستود و حمایت اردن را از مقدسات اسلامی و مسیحی قدس شریف مورد تاکید قرار داد.

دو طرف در این دیدار بر ضرورت توسعه و تعمیق مناسبات مشترک به‌ویژه برگزاری دهمین نشست کمسیون مشترک در نیمه سال آینده تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز