خبرگزاری کار ایران

قبل از دیدار کری و لاوروف در پکن رخ داد:

دیدار سفیر ایران با ریابکوف در مسکو

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۱۸

با انتشار خبر دیدار جان کری و لاوروف که قرار است روز شنبه قبل از آغاز نشست آسیا - اقیانوسیه در شهر پکن رخ دهد دیدار سفیر ایران با ریابکوف در مسکو پایتخت روسیه صورت گرفت.

سفیر ایران در مسکو با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل ازخبرگزاری ریانووستی، در این دیدار موضوعاتی از جمله اوضاع پیرامون پرونده هسته ای ایران و مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱ + ۵ مورد تبادل نظر قرار گرفت.

این دیدار در حالی صورت گرفت که قرار است فردا(شنبه) سرگئی لاوروف و جان کری پیش از آغاز نشست آسیا - اقیانوسیه در شهر پکن پایتخت چین با یکدیگر دیدار کنند.

هنوز جزئیات موضوعات مورد بحثدر نشست روز شنبه اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود وضعیت شرق اوکراین، روند مذاکرات هسته‌ای با ایران، اوضاع خاورمیانه و گروه‌های تروریستی از جمله موضوعات مورد بحثباشد.

آمریکا و روسیه هر دو از کشورهای عضو گروه موسوم به ۱ + ۵ هستند که بر سر برنامه هسته‌ای ایران، در حال مذاکره با تهران است. طرفین برای رسیدن به توافق هسته‌ای، تنها تا سوم آذر زمان دارند. آقای کری قرار است هفته آینده در شهر مسقط عمان با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران دیدار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز