خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه برگزار می‌شود:

سمپوزیم نقش جاده ابریشم در تحولات فرهنگی و فکری ملت‌های منطقه

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۳۴

در این سمپوزیم نقش جاده ابریشم در تحولات فرهنگی و فکری ملت‌های منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و طی آن اندیشمندانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و آذربایجان و همچنین نمایندگان برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، ایکاس و ایچکاپ سخنرانی خواهند کرد.

مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امورخارجه با همکاری موسسه بین‌المللی مطالعات آسیای میانه(ایکاس) و مرکز میراثناملموس آسیا و اقیانوسیه(ایچکاپ) سمپوزیم منطقه‌ای " ایران و جاده ابریشم، بستر تبادلات فرهنگی و ارزش‌های مشترک " را در روز چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ از ساعت ۳۰/۸ صبح در محل ساختمان مجامع بین‌المللی وزارت امورخارجه برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در این سمپوزیم نقش جاده ابریشم در تحولات فرهنگی و فکری ملت‌های منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و طی آن اندیشمندانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و آذربایجان و همچنین نمایندگان برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، ایکاس و ایچکاپ سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این سمپوزیم می‌بایست از طریق پست الکترونیک به آدرس dabirkhaneh @ outlook نسبت به انجام ثبت نام، اقدام نمایند. حضور در سمپوزیوم بدون انجام ثبت نام و اخذ تاییدیه مربوطه مقدور نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز